کد خبر: ۳۱۷۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

اخبار کوتاه از جام جهانی والیبال

حریفان ایران در مرحله نخست رقابت های جام جهانی 2015 والیبال خود را به هتل کونکورد در شهر هاماماتسو رساندند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فدراسیون والیبال، رقابت‌های جام جهانی 2015 والیبال از روز سه شنبه با دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین در شهر هاماماتسو آغاز می شود. تیم های لهستان، تونس، روسیه و آرژانتین که حریفان ایران در مرحله نخست این دوره از رقابت ها هستند امروز یکشنبه 15 شهریور خود را به هتل کونکورد در شهر هاماماتسو رساندند.

تیم ملی والیبال ونزوئلا که از پرواز به ژاپن جامانده بود احتمالاً فردا شب خود را به شهر هاماماتسو خواهند رساند تا برای شروع مسابقات کمتر از یک روز فرصت داشته باشد.

***

بازی ایران و آرژانتین شبیه سازی شد!


جام جهانی والیبال 2015 از روز سه شنبه با دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین از ساعت 7:40 به وقت ایران در شهر هاماماتسوی ژاپن آغاز خواهد شد. در کلینیک داوری مسابقات، مسئولان برگزار کننده این مسابقات در شهر هاماماتسو امروز در سالن هاماماتسو آرنا برای تمرین کردن برگزاری مسابقه بر اساس آخرین قوانین داوری و پروتکل برگزاری از جمله سرود کشورها و ... دیدار تیم های ایران و آرژانتین را با حضور دو تیم محلی در رده نوجوانان شبیه سازی کردند.

بازیکنان این دو تیم طبق روال قانونی مسابقات جهانی ابتدا آماده شدند و سپس برای یکی از تیم ها سرود ملی ایران و برای تیم دیگر سرود ملی کشور آرژانتین از سالن پخش شد. منشی های مسابقه هم سعی کردند در هنگام تعویض نام بازیکنان را در قالب دو تیم ایران و آرژانتین اعلام کنند.

نکته جالب این بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود تیمی که در نقش ایران بازی می کرد خاتمه یافت.

تیم ملی والیبال ایران روز سه شنبه، 17 شهریور ماه از ساعت 7:40 صبح به وقت ایران، در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2015 در شهر هاماماتسوی ژاپن برابر آرژانتین قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین