کد خبر: ۳۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

چرا طاهری نتوانست مقابل کریم باقری بایستد؟

کریم باقری مصاحبه‌ای تند علیه سرپرست باشگاه پرسپولیس انجام داد اما طاهری هیچ جریمه‌ای برای او در نظر نگرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
كریم باقری كه معمولا كمتر پیش می‌آید مصاحبه انتقادی انجام دهد، چند روز قبل از طاهری انتقاد كرد و گفت كه او نمی‌تواند كار را جمع كند و باید از پرسپولیس برود. اما در كمال تعجب، طاهری در مصاحبه‌ای فقط اعلام كرد كه شرح وظایف مربی و بازیكن مشخص است و هر كسی باید در چارچوب خودش فعالیت كند.

این اتفاق اگر درباره هر فرد دیگری رخ می‌داد، قطعا باشگاه او را جریمه می‌كرد اما جریمه نشدن كریم باقری به خاطر این مصاحبه، اتفاق عجیبی بود. اینكه چرا طاهری، باقری را جریمه نكرد و حتی واكنش تندی هم به مصاحبه او نشان نداد، به خاطر نفوذی است كه كریم باقری در میان بازیكنان دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس فعلا جرات برخورد با كریم باقری را ندارد چراكه كل تیم پشت او هستند و اگر كوچك ترین برخوردی با باقری شود، بازیكنان مصاحبه خواهند كرد. كریم باقری به بازیكنان پرسپولیس گفته بود كه شما تمرین و بازی تان را انجام دهید و من خودم پیگیر مسائل مالی تیم می شوم. الان هم كه باقری مقابل طاهری قرار گرفته، به خاطر گرفتن حق بازیكنان است و اگر برخوردی با او شود، بازیكنان هم پشت باقری درمی‌آیند و از او حمایت می‌كنند. با این حساب فعلا اصلا به صلاح نیست كه با باقری برخورد شود چراكه در این صورت باشگاه با حاشیه ای بزرگ مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین