کد خبر: ۳۱۸۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

تاخیر طولانی پرواز کیش-اصفهان و لغو پرواز تهران

تاخیر چهار ساعته پرواز شماره شماره 421 خطوط هوایی ایران ایر از کیش به مقصد اصفهان ، سبب لغو پرواز شماره 351 کیش به تهران و سرگردانی مسافران در فرودگاه بین المللی کیش شد .
آفتاب‌‌نیوز :
پرواز شماره 421 ایران ایر که قرار بود ساعت شش بعدازظهر روز سه شنبه از کیش به مقصد اصفهان پرواز کند با چهار ساعت تاخیر باعث اعتراض و نارضایتی مسافران در فرودگاه بین المللی کیش شد. 

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، درخواست پاسخگویی مسافران از نمایندگان ایران ایر مستقر در فرودگاه کیش به دخالت پلیس فرودگاه منجر شد و مسافران پس از چهار ساعت تاخیر کیش را به مقصد اصفهان ترک کردند. 

مدیر فرودگاه بین المللی کیش که بین مسافران حضور پیدا کرده بود به خبرنگار ایرنا گفت : پرواز شماره 421 که قرار بود ساعت شش بعدازظهر کیش را به مقصد اصفهان ترک کند به دلیل نقص فنی با چهار ساعت تاخیر پرواز کرد ، قرار بود این پرواز از اصفهان به کیش بازگردد و مسافران پرواز شماره 351 را در ساعت 21 و سی دقیقه به تهران منتقل کند که تاخیرات صورت گرفته سبب لغو این پرواز شد. 

کوروش فتاحی که به همراه کادر فرودگاهی تا پاسی از شب در محل حضور داشت ، مسافران این پرواز را به هتلی در کیش هدایت کرد تا امروز چهارشنبه با پرواز دیگری در ساعت 17 کیش را به مقصد تهران ترک کنند. 

یکی از مسافران پرواز شماره 117 ایرتور نیز گفت : قرار بود این پرواز ساعت 10 روز سه شنبه به اهواز پرواز کند به دلیل نقص فنی هواپیما ،پرواز لغو شد و تعدادی از مسافران این پرواز با هواپیمایی شرکت نفت به اهواز منتقل شدند و تعداد دیگری از مسافران این پرواز تا پاسی از شب موفق به عزیمت به اهواز نشدند که با هماهنگی مدیریت فرودگاه کیش ، مسافران بازمانده ،پس از صرف شام به هتلی در کیش هدایت شدند. 

فتاحی در این مورد نیز به ایرنا گفت : قرار است مسافران دیگر جا مانده از این پروازساعتی دیگر کیش را به مقصد اهواز ترک کنند . 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین