کد خبر: ۳۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های مختلف خبری

بیانات روز چهارشنبه مقام معظم رهبری درباره‌ی مذاکره آمریکا با ایران، و واکنش به اظهار نظر مقامات رژیم صهیونیستی درباره‌ی توافق هسته‌ای ایران بازتاب وسیعی در رسانه‌های خارجی داشت.
آفتاب‌‌نیوز : خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس، رویترز، شینهووا، شبکه خبری فاکس نیوز، ای.بی.سی، پایگاه‌های خبری صهیونیستی هاآرتص و اورشلیم پست و چندین شبکه خبری دیگر به انتشار بیانات امروز چهارشنبه مقام معظم رهبری پرداختند.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: رهبر معظم ایران اعلام کرد در هیچ زمینه‌ای با ایالات متحده مذاکره نخواهیم کرد.

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: برای دلایلی خاص با ایالات متحده درباره‌ی قضیه هسته‌ای مذاکره کردیم. ما در زمینه‌های دیگر مذاکره با آمریکایی‌ها را اجازه نداده و نخواهیم داد.

روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست نیز با انتخاب عنوان حیات رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده متوقف خواهد شد به انتشار بیانات رهبر انقلاب پرداخت و نقل از ایشان نوشت: پس از مذاکرات آن‌ها در رژیم صهیونیستی گفتند که درباره‌ی ایران به مدت 25 سال نگرانی نخواهند داشت، اولا شما 25 سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله چیزی از رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده نخواهد ماند. ثانیا تا آن زمان هم روحیه مبارز و حماسی و جهادی یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.

پایگاه خبری صهیونیستی هاآرتص نیز با عنوان اسراییل تا 25 سال آینده وجود نخواهد داشت به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ی مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز نوشت: رهبر معظم ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای روز چهارشنبه اعلام کرد کشور وارد هیچ‌گونه مذاکره با ایالات متحده خارج از توافق نامه هسته‌ای با قدرت‌های جهانی نخواهد شد و واشنگتن نمی‌تواند از مذاکرات برای نفوذ در جمهوری اسلامی استفاده کند.

این خبرگزاری افزود: آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با مردم تهران تاکید کرد که آمریکا "شیطان بزرگ" باقی می‌ماند.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خانه‌ای امروز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم یاد آور شدند: بعد از مذاکرات هسته‌ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا 25 سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم، به شما می‌گویم، اولا شما 25 سال آینده را نخواهید دید و ان شاء الله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیا در این مدت هم روحیه مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت.

رهبر انقلاب در بخشی از بیانات‌شان خاطرنشان کردند: آمریکا دشمنی خود را پنهان نمی‌کند، یکی لبخند می‌زند، یکی مصوبه علیه ایران تهیه می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: در عرصه‌های دیگر اجازه مذاکره با آمریکا را نداریم و با آن‌ها مذاکره نمی‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین