کد خبر: ۳۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

مایلی‌کهن: مگر کی‌روش از هالیدی باز گشته است؟!

مدیرفنی تیم ملی فوتبال امید گفت: مگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی تیم فوتبال ایران از هالیدی بازگشته است من از این موضوع بی‌اطلاع هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد مایلی‌کهن در مورد اردوی تیم ملی فوتبال امید در کشور هلند گفت: اردوی واقعاً خوب و به معنای واقعی عالی در هلند داشتیم گاهی اوقات برخی حرف‌ها را مطرح می‌کنند اما ما اردوی بسیار خوبی داشتیم جا دارد از جهانگیری سفیر ایران در هلند تشکر کنم. همچنین حمید هاشمی‌مقدم که از فوتبالیست‌های قدیمی فوتبال ایران است هم تشکر می‌کنم. بازیکنان در این کمپ اردوی مجهز تمرینات بسیار خوبی انجام دادند و وضعیت بسیار امیدوارکننده بود.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سؤال که اردوی تیم ملی امید به مذاق کارلوس کی‌روش خوش نیامده و او اعلام کرده به تیم امید بیش از تیم بزرگسالان نگاه می‌شود و از حضور برخی افراد در اردوی تیم ملی فوتبال خبر داده که آنها برای مسموم کردن شرایط در مسیر تیم ملی سم گذاشته‌اند، اظهار داشت: مگر کی‌روش از هالیدی بازگشته است. در این لحظه آن خبرنگار اعلام کرد بله، او برگشته است که مایلی‌کهن گفت پس حرفی نمی‌ماند و من خداحافظی می‌کنم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه تیم ملی در سید سوم قرار گرفته و این مسئله باعث می‌شود تیم ملی امید کار سختی در پیش داشته باشد، اظهار داشت: این شرایط وجود دارد باید تلاش کنیم و همکاری بیشتری انجام شود بازیکنان فوق‌العاده مستعدی داریم با وجود اینکه شش هفت مهره ما در اردو حضور نداشتند بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم. این بازیکنان به‌حق در اردو نبودند چرا که باید در دیدارهای رسمی تیم ملی بزرگسالان شرکت می‌کردند این امری است منطقی. در این شرایط اولویت با تیم ملی بزرگسالان بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه به نظر می‌رسد شکاف عمیقی بین تیم ملی بزرگسالان و امید وجود دارد و آیا نمی‌شد این مسئله را با تعامل حل کرد و زودتر به تیم ملی امید این مورد اعلام می‌شد تا نفرات دیگری جایگزین آنها شوند، خاطرنشان کرد: از جانب ما هیچ مشکلی وجود ندارد باز هم می‌گویم اولویت با تیم ملی است اگر هر کدام از تیم‌های ملی امید و بزرگسالان بازی رسمی داشتند بازیکن در اختیار آنها قرار می‌گیرد مشکلی از این بابت نیست اما نمی‌دانم کی‌روش پس از دو سه ماه که از هالیدی برمی‌گردد از همه طلب‌کار می‌شود و این مسائل را می‌گوید هیچ مشکلی نداریم و این مسئله‌ای نیست که خیلی پیچیده باشد.

مدیرفنی تیم ملی فوتبال امید در مورد حضور آریا هاشمی‌مقدم در تمرینات تیم ملی امید اظهار داشت: او فرزند امیر هاشمی‌مقدم بازیکن سابق استقلال است این گلر در تیم‌های باشگاهی هلند فعالیت می‌کند متأسفانه پای گودرز داودی آسیب دیده بود و محمدرضا اخباری هم در تیم ملی بزرگسالان بود پس نیاز داشتیم یک دروازه‌بان دیگر هم به جمع ما اضافه شود و او هم در اردو حاضر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین