کد خبر: ۳۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

جدال پرسپولیس با صدرنشین لیگ یک

در ادامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال پرسپولیس به مصاف تیم پیکان می‌رود و سایپا میزبان تیم وشتا آمل است.
آفتاب‌‌نیوز : در ادامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز شنبه دو دیدار برگزار می شود. پرسپولیس و سایپا فردا به دیدار حریفان خود می‌روند و روز چهارشنبه هم باید در هفته ششم لیگ برتر مقابل یکدیگر بازی کنند.
 
نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم:
 
سایپا- وشتا آمل؛ کار راحت شاگردان جلالی
 
بعید است سایپا مقابل حریف ناشناخته خود در این بازی با مشکل مواجه شود و این دیدار را می توان یک بازی تدارکاتی خوب برای نارنجی پوشان قبل از بازی با پرسپولیس دانست. مجید جلالی گفته هدفش در جام حذفی قهرمانی است و بنابراین بعید است شاگردان او مقابل یک تیم ناشناخته حذف شوند. مگر اینکه تیم وشتا آمل واقعا یک شگفتی بزرگ را رقم بزند.
 
پرسپولیس- پیکان؛ نبرد سرخپوشان با صدرنشین لیگ یک
 
پیکان بعد از جنجال‌های بسیار در روزهای آخر به لیگ یک سقوط کرد آن هم در حالی که تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ برتر آماده کرده بود با این حال با رای کمیته استیناف سقوط کرد و اکنون نیز در لیگ یک صدرنشین است. بنابراین پرسپولیس برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتری برای صعود به مرحله یک هشتم کار راحتی را بپیش رو ندارد پیکان تنها تیم لیگ یکی است که از جام حذفی انصراف نداده است.
 
شاگردان برانکو اگر می خواهند شروع بد خود در لیگ برتر را جبران کنند باید پیکان را شکست بدهند. باخت در این بازی باعث حذف سرخپوشان می شود. اتفاقی که ممکن است حاشیه های پرسپولیس را بیش از گذشته پررنگ تر کند.
 
بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته بخاطر مشکلات مالی صحبت از اعتصاب هم کردند و از سویی دیگر هر روز هم صحبت از حضور یک خریدار یا مالک جدید می‌شود. با همه این شرایط هواداران از پرسپولیس برد می‌خواهند و به هیچ عنوان دوست ندارند که تیم محبوب‌شان مقابل یک تیم خودروساز بازنده شود. پرسپولیس در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر یک برد و یک مساوی و ۳ شکست داشته و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر است و پیکان در لیگ دسته اول در ۵ هفته اول مسابقات شکستی نداشته و با ۴ برد و یک مساوی صدرنشین لیگ یک است. در واقع این بازی نبرد تیم صدرنشین لیگ یک و یکی از تیم‌های قعرنشین لیگ برتر است! بازیکنان پرسپولیس باید با پیروزی مقابل پیکان نشان بدهند که در شروع لیگ برتر بدشانس بوده اند و مستحق حضور در رده‌های بالاتر جدول لیگ را دارند و در جام حذفی هم می خواهند یک مدعی باشند.
 
برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی
 
جمعه ۲۰ شهریور ۹۴
 
استقلال تهران – شهرداری سمنان - ساعت ۱۸:۴۰- ورزشگاه تختی تهران
 
راه آهن تهران- منطقه آزاد کیش - ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه شهدای شهرقدس
 
ذوب آهن اصفهان – بادران تهران – ساعت ۱۸:۴۵ - ورزشگاه فولاد شهراصفهان
 
فولاد مبارکه سپاهان – سفیر آبیک قزوین – ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه صفائیه مبارکه اصفهان
 
فولاد خوزستان – ایثار جیرفت – ساعت ۱۸:۴۵ - ورزشگاه غدیر اهواز
 
تراکتورسازی تبریز – بعثت کرمانشاه – به علت انصراف تیم بعثت کرمانشاه از مسابقه جام حذفی این دیدار برگزار نمی شود.
 
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴
 
سایپا تهران – وشتا آمل – ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه دستگردی تهران
 
پرسپولیس – پیکان – ساعت۱۸:۴۰- ورزشگاه آزادی تهران
 
یک شنبه ۲۲ شهریور ۹۴
 
استقلال اهواز- کارا شیراز-ساعت۱۸:۴۵- ورزشگاه تختی اهواز
 
لازم به ذکر است دیدار بین تیم‌های نفت تهران – دیانا باقرشهر به علت حضور تیم نفت تهران در مسابقات آسیایی تاریخ برگزاری این بازی متعاقبأ اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین