کد خبر: ۳۱۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

تصویری از جشن تولد هوشنگ مرادی کرمانی در نیاوران

جشن تولد 71 سالگی هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده‌ی «قصه های مجید» در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : این مراسم پس از پایان نمایش «خمره» برگزار شد که به کارگردانی مزدک میرعابدینی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته و متن نمایش برگرفته از نوشته‌ی هوشنگ مرادی کرمانی است.

به گزارش خبرآنلاین، این نویسنده پس از اجرای نمایش به همراه سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش هنری نیاوران روی سن حاضر شد و با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم و همچنین با تقدیر از ابراهیم فروزش کارگردان فیلم خمره و ناشر کتاب گفت:این کتاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید که متاسفانه علی رغم دعوتی که از این دوستان برای تماشای این نمایش شده بود هیچ کس نیامده است. این کتاب در در سطح بین الملل به زبان های مختلفی به چاپ رسیده و این اتفاق بدون حضور افشین شحنه تبار میسر نمی شد. او برای جهانی کردن ادبیات معاصر ایران زحمات زیادی کشیده است و تاکنون سی و دو عنوان کتاب از ادبیات ایران را منتشر کرده است. ما باید با مردم دنیا حرف بزنیم و آثارمان را به آنها معرفی کنیم.

هوشنگ مرادی کرمانی

 نمایش «خمره» به تهیه کنندگی و کارگردانی مزدک میر عابدینی از شنبه 14 شهریور ماه ساعت 9 شب به غیر از روز های پنج شنبه و جمعه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین