کد خبر: ۳۱۸۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

پیشنهادهای پرشمار ازدواج به خاطـر بازی با دختـر پناهجـو!+عکس

پس از انتشار تصویر یک پلیس دانمارکی که با یک دختر بچه پناهجوی سوریه ای به مهربانی بازی می کند، از سراسر جهان دهها پیشنهاد ازدواج به سوی او روانه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری "دوغان " ترکیه (DHA) ماجرا از این قرار است که در اتوبانی مرزی بین آلمان و دانمارک یک پلیس دانمارکی با یک اتوبوس حامل پناهجویان سوری برخورد می کنند که به صورت غیر قانونی وارد حریم مرزی دانمارک شده اند.

پیشنهادهای پرشمار ازدواج به خاطـر بازی با دختـر پناهجـو!+عکس
 
پلیس دانمارک دو گزینه برای این پناهجویان که سوار بر اتوبوس عازم سوئد بودند قرار می دهد: به دلیل بسته بودن اتوبان به روی پناهجویان یا از دانمارک درخواست پناهجویی کنند و یا به خاک آلمان بازگردند.

اما در این میان یک دختر بازیگوش سوری، پلیس را به بازی " گل یا پوچ" دعوت می کند و پلیس دانمارکی نیز با مهربانی با این دختر بچه پناهجو بازی می کند. تصویر این پلیس برای نخستین بار در روزنامه " BT " دانمارک منتشر شد.
 

انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی موجی از واکنش های احساسی را از سراسر جهان سبب شده است . بسیاری از زنان و دختران از سرتاسر جهان با گذاشتن نظرات زیر عکس ها و ارسال ای میل به پلیس دانمارک و روزنامه "BT" به این پلیس دانمارکی مهربان تقاضای ازدواج داده اند و بسیاری نیز از رفتار مهربانانه او با پناهجوی سوری تمجید کرده اند.

هنوز نام این پلیس دانمارکی افشا نشده است.
 
پیشنهادهای پرشمار ازدواج به خاطـر بازی با دختـر پناهجـو!+عکس
 
منبع: عصــر ایـران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
نامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
1
87
افرییییییین به انسان خوش اخلاق !!!!!!در هر لباس و با هر دینی!!!!!
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
1
10
قابل توجه نيروهاي انتظامي
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین