کد خبر: ۳۱۹۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

جلیلی و ظریف امروز به مجلس می‌روند

محمد جواد ظریف و سعید جلیلی در ادامه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، امروز در جلسات صبح و عصر کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس حضور می یابند.
آفتاب‌‌نیوز : کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز خود و در ادامه بررسی توافق هسته ای ایران و ۱+۵، میزبان محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان است؛ این نخستین حضور ظریف در نشست کمیسیون ویژه برجام است، تاکنون سید عباس عراقچی، مجید تخت روانچی و علی اکبر صالحی به نمایندگی از تیم فعلی مذاکره کننده هسته ای در جلسات کمیسیون برجام حضور یافته اند.

کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک، امروز در نوبت عصر میزبان سعید جلیلی مذاکره کننده سابق هسته ای کشورمان خواهد بود تا بخش باقی مانده مباحث وی در نقد و بررسی برجام را دریافت کند؛ جلیلی پیش از این دو جلسه به همراه علی باقری، فریدون عباسی و حمیدرضا عسگری در جلسات کمیسیون برجام حضور یافته است.

به گزارش مهر، اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس صبح فردا مجدداً میزبان عراقچی و تخت روانچی خواهند بود و در نوبت عصر نیز از تاسیسات آب سنگین اراک بازدید می کنند؛ اعضای این کمیسیون دو هفته پیش از تاسیسات هسته ای نطنز و فردو بازدید کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین