کد خبر: ۳۱۹۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

دیگر زمینی برای زمین خواران نمانده!

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه مسئولان اجرایی متخلف در زمین‌خواری در استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، گیلان و البرز را به مقامات مافوق آنها معرفی کردیم، ابراز تاسف کرد که هیچ برخوردی با این متخلفان صورت نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه مسئولان اجرایی متخلف در زمین‌خواری در استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، گیلان و البرز را به مقامات مافوق آنها معرفی کردیم، ابراز تاسف کرد که هیچ برخوردی با این متخلفان صورت نگرفته است.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به شناسایی تعدادی از مسئولان اجرایی متخلف در بحث زمین‌خواری، گفت: این افراد مسئولان دستگاه اجرایی در استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، گیلان و البرز بوده‌اند که آنها را با مستندات به مقامات مافوق آنها معرفی کردیم تا از سمتشان عزل شوند و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه هیچ برخوردی با این افراد متخلف در بحث زمین‌خواری از سوی مقامات اجرایی صورت نگرفته و تنها در یک مورد فرد مورد نظر اخراج شد که آن هم پس از همکاری‌های وی در بحث مبارزه با زمین‌خوری از سمت خود برکنار شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در یک مورد دیگر فرد معرفی شده به عنوان متخلف از سمت خود به بخش بازرسی منتقل شد تا در حوزه نظارت بتواند همکاری بیشتری با زمین‌خوارها داشته باشد.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد:‌ در بعضی مناطق به حدی زمین‌خواری گسترش یافته که دیگر زمینی برای زمین‌خواران نمانده و آنها به جای زمین باید یکدیگر را بخورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین