کد خبر: ۳۱۹۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

پیروزی اینتر در داربی دلامادونینا

تیم فوتبال اینتر موفق شد با برتری یک بر صفر برابر میلان، ضمن تحمیل دومین شکست به همشهری خود، فاتح داربی میلان موسوم به دلامادونینا در ایتالیا شود.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم اینتر و میلان در داربی دلامادونینا با قضاوت جان لوکا روکی برابر هم به میدان رفتند. اینتر که از دو بازی قبلی خود با حداقل‌ تعداد گل توانسته بود به دو پیروزی برسد، برابر میلانی قرار گرفت که در دو بازی قبلی خود صاحب یک برد و یک باخت شده بود.

به گزارش ایسنا، همانطور که انتظار می‌رفت دو تیم بازی بسیار محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند و بازی تدافعی دو تیم در نیمه نخست مانع از به ثمر رسیدن گل شد. کارلوس باکا در خط حمله میلان با تحرک خوبی که ایجاد کرده بود بارها تیم مانچینی را در این نیمه اذیت کرد ولی تلاش دو تیم به جایی نرسید تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به چایان برسد.

در نیمه دوم نوبت به فردی گوارین کلمبیایی رسید تا به زیبایی هرچه تمام‌تر اینتر را پیش بیندازد. شوت مهارنشدنی این بازیکن در دقیقه 58 باعث شد تا اینتر از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه، میلان فاز هجومی به خود گرفت و ماریو بالوتلی به جای باکا به میدان آمد. بالوتلی با ورود خود به زمین عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و یک بار با شوت زیبایش دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد و یکبار نیز ضربه کاشته او با فاصله کم به بیرون رفت تا این دیدار با برتری اینتر با تک گل گوارین به پایان برسد.

کسب چهار تساوی مشابه 2 بر 2 از جمله اتفاقات جالب بازی‌های این هفته سری A ایتالیا بود.

تابلوی نتایج

هلاس 2 - تورینو 2

پالرمو 2 - کارپی 2

امپولی 2 - تورینو 2

ساسولو 2 - آتالانتا 2

لاتزیو 2 - اودینزه صفر

اینتر یک - میلان صفر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین