کد خبر: ۳۱۹۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

ترافیک سنگین در جاده چالوس

به گفته این مسوول انتظامی، در طول اجرای طرح تابستانی پلیس راه، خودروهایی که با جرایم 10 میلیون و به بالا باشند را متوقف و آن را به توقفگاه هدایت خواهد نمود.
آفتاب‌‌نیوز : رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین از ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین - کرج خبر داد.
 
سرهنگ بهرام زینلی در گفت و گو با ایرنا افزود: ترافیک در آزاد راه های قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین اما روان گزارش شده و پیش بینی می شود تا در ساعات آینده خودروهای بیشتری نیز در این مسیرها تردد کنند.

وی ادامه داد: بارها به رانندگان و به خصوص مسافران توصیه شده در طول مسافرت و هنگام استراحت به خصوص در آزاد راه ها، تنها از توقفگاه های موجود در سطح محورها استفاده کرده و از هر نوع توقف در شانه و حاشیه راهها خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه هرگونه تخلف رانندگان در طول آزاد راه های استان از طریق دوربین های لحظه ای و کنترل سرعت ثبت و ضبط می شود، از رانندگان می خواهیم تا در طول سفر خود از هرگونه بی احتیاطی در زمینه اجرای قوانین رانندگی پرهیز کرده و ضمن احترام به قوانین، در طول مسیر نیز با ماموران پلیس مستقر در جاده ها همکاری لازم را بعمل آورند.

به گفته این مسوول انتظامی، در طول اجرای طرح تابستانی پلیس راه، خودروهایی که با جرایم 10 میلیون و به بالا باشند را متوقف و آن را به توقفگاه هدایت خواهد نمود.

وی اضافه کرد: خودروهایی که اقدام به دو تخلف همزمان نظیر سرعت بالا و انحراف به چپ و یا لایی کشیدن بین خودروها نمایید، پلیس ضمن جریمه رانندگان متخلف، خودرو آنان را نیز به مدت 72 ساعت نیز متوقف می نماید.

استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه می باشد که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر نیز راه روستایی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین