کد خبر: ۳۱۹۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

سه محکوم امروز اعدام نشدند

سه نفر از 8 محکوم به اعدامی که صبح امروز پای چوبه دار رفتند با گرفتن مهلت مجدد بار دیگر به زندگی بازگشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین 39 ساله، رضا 45 ساله و وحید 34 ساله سه محکوم به اعدامی هستند که قرار بود امروز آخرین روز زندگی شان باشد اما دست سرنوشت تقدیر دیگری را برایشان رقم زده است.

این سه نفر که هر کدام در پرونده های جداگانه ای با انگیزه های متفاوت دست به جنایت زده بودند مهلت قانونی برای پرداخت دیه گرفتند و به این ترتیب امید به زندگی دوباره در آنها به وجود آمد.حسین خواستگار مزاحم خواهرش را به قتل رسانده بود. رضا در پی اختلافات مالی شریکش را کشته بود و وحید هم در یک نزاع دسته جمعی که پدرش هم در آن شرکت کرده بود دست به جنایت زده بود.

5 نفر دیگری که امروز به همراه این سه نفر پای چوبه دار رفتند حکم قصاصشان اجرا شده است.

در ادامه جنایت هایی که این 8 نفر به طور جداگانه مرتکب شده بودند آمده است.

قتل خواستگارمزاحم،تعیین مهلت برای پرداخت دیه 

چهارم تیرماه سال 87 مردی 58 ساله به نام علی به دست حسین 39 ساله به قتل رسید. بنا بر گفته های قاتل ،این مرد 58 ساله خواستگار خواهرش بود و به دلیل شنیدن جواب منفی برای آنها مزاحمت ایجاد می کرد.حکم قصاص حسین در شعبه 71 دادگاه کیفری صادر شد.حسین امروز پای چوبه دارر فت اما توانست مهلت برای پرداخت دیه بگیرد و بهاین ترتیب از طناب دار رهایی پیدا کرد.

فحاشی راکب موتور باعث قتل شد

چهاردم تیرماه سال 87 مردی 33 ساله به نام مصطفی به همراه برادرش سوار بر خودروی پژوی خود در حال گذر از خیابانی در بخش گلستان بودندکه با یک موتور برخورد می کنند. راکب موتور که بهنام 37 ساله نام داشت شروع به فحاشی کرد و پس از آن با چاقو راننده پژو را به قتل رساند.حکم قصاص بهنام توسط قضات شعبه 74 دادگاه کیفری صادر شد.

اختلافات مالی دو شریک راقاتل و مقتول کرد،قاتل فعلااز طناب دار گریخت

پانزدهم فروردین سال 88 در پیشوای ورامین دو شریک 45 و 59 ساله به نام های رضا و مجید که از قبل با هم اختلاف مالی داشتند با هم در گیر شدند. روز حادثه مجید به خانه رضا رفت و با همسر او درگیری لفظی پیدا کرد. رضا هم از این موضوع خبر دار شد و با چاقو او را به قتل رساند.رضا امروز تا پای چوبه دار رفت اما دوباره به زندگی بازگشت.

سرایدار کارخانه راننده وانت را کشت 

بیست و سوم مرداد ماه سال 91 در یکی از کارخانجان اطراف بومهن جنایتی رخ داد. سرایدار یکی از این کارخانه ها که مردی 40 ساله بود از راننده 27 ساله وانت خواستهبود که با او ضایعات کارخانه را از آن محل خارج کنند و به تهران ببرند.قاتل با انگیزه سرقت، راننده جوان را به قتل رساند و خودروی او را ربود . او برای شناخته نشدن،جسد را مثله مثله کرد و سپس آتش زد.

اختلافات مالی با شلیک گلوله پایان یافت

هشتم اردیبهشت ماه سال 90 پرونده اختلافات مالی دو شریک با شلیک یک گلوله خاتمه پیدا می کند.قاتل که سعید نام داشت به شرکت فرزین مراجعه کرد و پس از بستن دست و پای کارمندان این شرکت ،از فرزین خواست که برای مشخص شدن مساله به شرکتش بیاید اما فرزین به خواسته او بی توجهی کرد. سعید پس از آن به خانه فرزین در خیابان گیشا رفت و همانجا او را با شلیک یک گلوله به قتل رساند.قضات شعبه 74 هم رای به قصاص سعید دادند.

بلوتوث عکس خواهر،جنایت را رقم زد

هشتم تیرماه سال 94 جوان 21 ساله ای به دست دوست 24 ساله اش در خیابان کمیل به قتل رسید.قاتل در جلسات دادگاه گفته بود که مقتول زمانی که گوشی تلفن همراه او را در اختیار داشته عکس های شخصی خواهرش را بلوتوث کرده است و او هم به همین دلیل وی را به قتل رسانده است.

قاتل نمی داند که چه کسی چاقو زده است،حکم قصاص هم اجرا نشد

هجدهم آبان ماه سال 91 یک نزاع دسته جمعی در 4 دانگه با قتل یکی از افراد شرکت کننده در نزاع پایان یافت.قاتل شایان 28 ساله که وحید نام داشت و 6 سالی از او بزرگتر بود مدعی شد که با شنیدن صدای دعوا به خیابان آمده و پدرش را دیده که با چند نفر در حال کتک کاری هستند. او ادعا کرده که نمی داند چه کسی در آن شلوغی ضربه چاقو را به مقتول زده است.وحید موفق شد که برای پرداخت دیه به جای قصاص ،مهلت بگیرد.

دوستی در زندان، قتل پس از آزادی

به گزارش خبرآنلاین؛ قاتل و مقتول این پرونده پیش از این با هم در یک بند زندانی بودند. آنها پس از آزادی از زندان با یکدیگر طرح رفاقت ریخته اما قاتل باانگیزه دزدیدن پول ها و اسناد مقتول به خانه او رفت و او را با دوغ مسموم به قتل رساند و پس از آن هم اموال او را سرقت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین