کد خبر: ۳۱۹۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

درخواست نماینده نوشهر از رییس‌جمهور

نماینده شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: از رئیس‌جمهور توقع داریم تا منطقه آزاد تجاری غرب استان مازندران به مرکزبت نوشهر را در اولویت خود قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
 قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با بیان این‌که «برای حل مشکل آب شهر هچیرود، بودجه‌هایی برای حفر چاه تصویب شد و در سال جاری اجرایی می‌شود»، به مشکل چندین ساله آب منطقه «ملک‌جو» در شهرستان کلاردشت پرداخت و تصریح کرد: مدیرعامل آب و فاضلاب کشور برای حل این مشکلات قول رفع این مشکل با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی را داده است.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در طی چند ساله گذشته و به ویژه امسال، بر لزوم توجه بیشتر ادارات و نهادها به مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: طرح تفکیک و استقلال اداره آب و فاضلاب چالوس و نوشهر از یکدیگر تصویب شد و در آینده‌ای نزدیک فعالیت مستقل این اداره در شهرستان چالوس آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین با بیان این‌که «تلاش شد در حوزه شهرستان فعالیت‌هایی به سرانجام برسد که نمونه آن حضور مدیران ملی بود و امتیازات خوبی هم برای شهرستان‌ گرفته شد»، اظهار کرد: در هفته بسیج گازرسانی به شهر مرزن‌آباد انجام می‌شود و کلنگ‌زنی گازرسانی 16 روستای مرزن‌آباد هم که در هفته گذشته به زمین زده شد عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان مازندران اشاره کرد و افزود: باید برای شهرستان برنامه محور فکر کنیم و پیشنهادات به گونه‌ای باشد که قابلیت اجرا داشته باشد و در این راستا پروژه‌هایی را معرفی کنیم که برای مردم مفید و امیدبخش باشد.

وی با تاکید بر این‌که «ما از رئیس‌جمهور توقع داریم تا منطقه آزاد تجاری غرب استان به مرکزیت نوشهر را در اولویت خود قرار دهد»، خاطرنشان کرد: این حق طبیعی مردم منطقه است که دیده شوند و امیدواریم دولت در این زمینه بررسی‌های دقیقی انجام دهد.

وی در پایان خطاب به مدیران تاکید کرد: ادارات و نهادها برای پوشش خبری با خبرنگاران که تلاش زیادی می‌کنند نهایت همکاری را داشته باشند و ایاب و ذهاب آن‌ها را برای پوشش برنامه‌های ملی، استانی و شهرستانی فراهم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین