کد خبر: ۳۲۰۲۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
انصاری:

برخی دریغ دارند که به دیپلمات های ارزشمند و فرزندان انقلاب خسته نباشید بگویند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تعجب می‌کنم که هنوز برخی از اینکه مردم ایران از دغدغه خارج شده‌اند عزا گرفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در مراسم ختم مرحوم سید هدایت الله جهان آرا ( پدر شهیدان جهان آرا) اظهار کرد: به فضل خدا از دیروز برجام عملیاتی شد و من متعجبم که بعضی افراد و برخی رسانه‌ها گویی عزا گرفته‌اند که مردم ایران از دغدغه خارج شده اند و هنوز دریغ دارند از اینکه به دیپلمات‌های ارزشمند و فرزندان انقلابی مردم خسته نباشید بگویند اما به لطف خدا اکثر مردم به خوبی می‌دانند که در چه موقعیتی قرار داریم.

به گزارش آفتاب و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور و اعضای دولت با حمایت مردم، بسیجیان و مقام معظم رهبری مصمم هستند که راه شهید جهان آرا در پیش بگیرند. آقای روحانی در سال 92 و در جریان مذاکرات مخلصانه با خدا معامله کرد و تمام اعتبار خود و همه توان حقوقی و دیپلماتیک کشور را به میدان آورد. سروران من در مجلس به خوبی می‌دانند که این مذاکرات چه فشاری را به دولت وارد کرد و تیم مذاکره کننده ما چه شب‌ها و روزهای دشواری را تحت فشار روحی تحمل کردند و ایستادند و توانستند گامی بلند در جهت استیفای حقوق مردم بردارند.

انصاری با بیان اینکه گام های بعدی باید در جهت رفع تحریم ها و جذب سرمایه باشد، افزود: در کشور اهل بیت (ع) و شهید جهان آرا نمی توان برای همیشه بیکاری بالای 15 درصد را تحمل کرد. فقر،‌ فساد ، بیکاری و ناامیدی زیبنده این کشور نیست. حرکت دولت هم برای زنده کردن امید، اشتغال پایدار، جذب منابع داخلی و خارجی یک حرکت جهادی و در تداوم دفاع مقدس است تا جوانان آینده خوبی داشته باشند.

وی اضافه کرد:‌ امروز دولت در مبارزه با فساد با تمام توان به میدان آمده و مصمم است در این حوزه یک قدم به عقب نرود. همراهی مردم و همکاری قوه قضاییه، مجلس و سایر دستگاه‌ها می‌تواند دولت را در ریشه کن کردن فساد که متاسفانه در بعضی جاها نهادینه شده کمک کند. فساد اداری و رشوه با کشور اهل بیت (ع) همخوانی ندارد و باید از ادارات و بازار این کشور جز صداقت و آشتی و پاکدستی چیز دیگری دیده نشود.

گفتنی است؛ در این مراسم در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسین علائی، علی خاتمی، غلامحسین کرباسچی، مجید انصاری، غلامرضا انصاری، فخرالسادات محتشمی‌پور، حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید ، هادی غفاری، فیض الله عرب سرخی، بهزاد نبوی، ابوالفضل قدیانی، حسین هاشمی استاندار تهران، احمد مسجد جامعی، حجت الاسلام هادی خامنه‌ای، حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، محمد شریعتمداری، ولی الله شجاع‌پوریان، سردار قربانی‌، حجت الاسلام حجازی نماینده دفتر مقام معظم رهبری، کویتی‌پور، محمد فروزنده ، سردار رادان، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر، محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی، ... و سایر مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
درود بر روحانی و کابینه فهیمش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
آقای انصاری شما به تولید کنندگان سانتریفیوژ و دانشمندان هسته ای خسته نباشید گفتید ؟
نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
برای مردم چه کار کردی که این حرف را می زنی ایا از جیب مردم خبر داری خیر
رزمنده دوران دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
ما به آنها می گوییم خسته نباشد ولی جوجه را آخرپاییز می شمارند فعلا" که به این امریکا وغرب نمی شود اعتماد کرد مردم منتظرند که در زندگی شان تغییر ایجاد شود چون تمام بدبختی های مردم را به گردن این تحریم های ظلمانه انداخته بودنداین قولی بود که دولتمردان دیروز وامروزبه مردم داده بودند که بالغوتحریم ها ایران می شود گلستان وسفره مردم هم پررنگ تر وهم بزرگتر می شود.ولی تاحالا برعکس شده از جمله خودروسازان وصنف لوازم خانگی وصنف خواربارفروشان وصنف ... همه تقاضای افزایش قیمت کالاهای خودرا می کنند.اگرروند این چنین ادامه داشته باشدپس ملت هم به فکر چاره خواهد افتاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
نظر مخالف و منتشر نمي كنين؟ نه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین