کد خبر: ۳۲۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

آدم‌ربایی ۱۷ساعته در پارک چیتگر

مرد میانسالی که از جلوی در خانه اش ربوده شده بود پس از 17 ساعت شکنجه بامداد امروز از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت 10 صبح دیروز مرد 50 ساله ای به نام قاسم در پیکانشهر در حالی که داشت ماشینش را داخل کوچه می شست توسط سه سرنشین پراید سفید رنگ ربوده شد.

همسایه ها که متوجه ماجرا شدند خانواده این مرد را در جریان موضوع قرار دادند. در حالی که دختر جوان با مراجعه به کلانتری 181 عوارضی شکایت خود را مبنی بر ربوده شدن پدرش ثبت کرد آدم ربایان با تلفن او تماس گرفتند .

مردان آدم ربا ضمن تهدید دختر جوان به اینکه اگر ماجرا را به پلیس بگوید پدرش را خواهند کشت برای آزادی پدرش درخواست 4 میلیون تومان پول کردند.

دختر جوان نیز ماجرا را به پلیس اطلاع داد و ماموران نیز با دادن آموزش های پلیسی از دختر جوان خواستند که با آدم ربایان قرار بگذارد.

ساعت سه بامداد امروز دختر جوان با آدم ربایان در خیابانی در وردآباد قرار گذاشت. پس از آنکه آدم ربایان در محل حاضر شدند در حین رد و بدل کردن پول در خواست شده، پلیس وارد عمل شد و آنها را بازداشت کرد.

قاسم که در اثر ضرب و شتم از سوی آدم ربایان سه دنده اش شکسته و پرده گوشش نیز پاره شده است پس از رهایی از چنگ آدم ربایان گفت: آنها بعد از آنکه مرا از مقابل درخانه ام ربودند به پارک چیتگر بردند و 17 ساعت مرا مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند و مدام مرا تهدید به مرگ می کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ متهمان به دستور آرش سیفی بازپرس شعبه 4 دادسرای ویژه امورجنایی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفتند و رسیدگی به این پرونده هم چنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین