کد خبر: ۳۲۰۷۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

سرلشکر فیروزآبادی: جمهوری‌خواهان مجبورند مسیر خود را عوض کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره بررسی برجام در داخل آمریکا و موضع جمهوری‌خواهان در این‌باره، گفت: جمهوری‌خواهان شعار توخالی می‌دهند و مجبورند در انتها در سیاست‌های خود چرخش ایجاد کرده و مسیر دیگری را دنبال کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرلشکر حسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران همچنین با اشاره به اینکه در هیچ سندی بازدید از مراکز نظامی ایران ذکر نشده است، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که کسی از مراکز نظامی بازدید کند.

وی در ادامه درباره اختصاص تجهیزات نظامی جدید از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد: این اقدامات دلداری به این رژیم است. رژیم صهیونیستی گنبد آهنین و سنگرهای زیرزمینی ایجاد کرده و خود را به سلاح‌های جدید مجهز کرده اما اینها همه دلداری برای آنها محسوب می‌شود. اگر آنها قصد تجاوز به ایران داشته باشند شکست سختی خواهند خورد.

فیروزآبادی در پاسخ به پرسشی درباره امکان همکاری ایران و آمریکا برای مقابله با داعش نیز گفت: آمریکا خودش داعش را ایجاد کرده و به آنها کمک می‌کند. مقامات آمریکایی منافقانه نقشی دوگانه بازی می‌کنند. در سیاست هم همچون امنیت دروغ می‌گویند تا اروپا و مردم خود را فریب دهند. آنها قصد مقابله با داعش را ندارند زیرا اگر چنین قصدی داشتند تا کنون فرصت زیادی را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در پایان درباره توانایی نیروهای مسلح کشورمان نیز اظهار کرد: نیروهای مسلح ما هر روز زنده‌تر و بانشا‌ط‌تر می‌شوند و قابلیت‌های جدیدی به دست می‌آورند. هر روز در نیروهای مسلح تجهیزات جدیدی به ثمر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین