کد خبر: ۳۲۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۴ - ۲۰:۳۲

از میزان کارآیی آگهی‌های آنلاین خود مطلع شويد

آفتاب‌‌نیوز : این اقدام پس از آن انجام می‌شود که بازاریاب‌ها تحت فشار فزاینده شرکت‌های آگهی‌دهنده قرار می‌گیرند تا از هزینه دریافتی برای انتشار آگهی به صورت آنلاین یا آفلاین بکاهند.

با استفاده از سرویس جدید می‌توان به میزان رجوع آگهی‌ها در سایت یاهو پی برد و کارآیی آنها در برابر دیگر آگهی‌ها را برآورد کرد. 

این سرویس همچنین شامل توصیه‌هایی برای بازاریاب‌ها در زمینه افزایش کارآیی حاصل از صرف پول برای انتشار آگهی است. استفاده از این خدمات مستلزم صرف هزینه است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین