کد خبر: ۳۲۵۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

طعنه حالب پورحیدری به کی‌روش!

منصور پورحیدری بار دیگر به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخته است.
آفتاب‌‌نیوز :
پورحیدری که زمانی با کلی ستاره از عمان آن زمان واقعا ضعیف 4 گل دریافت کرد، حالا دوباره به سمت کروش هجوم آورده است.

پورحیدری در مصاحبه با روزنامه ایران ورزشی موج جدیدی از انتقاد علیه کروش را راه انداخته است. منصور خان از این گفته است که زمان بازی معروف تیم ملی با دانمارک حتی یک روز هم لیگ را تعطیل نکرد.

به گزارش خبرآنلاین، او این نکته را برای این یادآوری کرده است که کروش لیگ را برای بازی با عمان مدت زیادی تعطیل کرد و نتیجه آن هم یک مساوی ای بیش نبود. ولی جالب است که در زمان بازی ایران و دانمارک لیگ ایران به نا منظم ترین شکل ممکن در حال برگزاری بود و اصلا قابل مقایسه با لیگ کنونی نیست. به طوری که حتی فینال جام حذفی آن سال، شروع فصل بعد برگزار شد! منصور پورحیدری که همیشه لحنی تند را در دستور کار خود قرار می دهد، با حاجی مایلی هم عقیده است و کروش را ارباب فوتبال ایران خوانده!

او از این گفته که هیچ مربی عاقلی یک تیم را 10 روز در گرمای دبی تمرین نمی دهد. این همه انتقاد از کروش در شرایطی است که پورحیدری در زمان مربیگری خودش در تیم ملی چقدر مورد انتقاد واقع می شد. انتقاد از اینکه او همیشه سیستم انتخاب مساوی از سرخابی ها را در دستور کار داشت و این مسئله او را زیر سوال برده بود. حتی زمانی پورحیدری از بازیکنانی به تیم ملی دعوت می کرد که خیلی مورد اقبال مردم قرار نمی گرفتند. ولی الان با توجه به اینکه بار ها مشخص شده است، کارلوس کروش فرد مورد علاقه اکثریت مردم ایران برای نیمکت تیم ملتی است.

با تمام تفاسیر وقتی اهالی فوتبال، تعریف و تمجید های سر الکس فرگوسن مربی بزرگ منچستر یونایتد بزرگ درباره کروش را می خوانند و از طرفی این صحبت های پورحیدری را هم می شنوند، برایشان می تواند جالب باشد که پورحیدری و فرگوسن در یک مناظره درباره کارلوس کروش بحث کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین