کد خبر: ۳۲۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۸۴ - ۰۰:۰۸

مخالفت با حضور نماینده ایران در گردهمايي رؤساي مناطق شبكه زنان در كانادا !؟

آفتاب‌‌نیوز : صديقه قنادي، رييس مجمع بانوان عضو شوراهاي اسلامي كشور و نماينده دفتر ايران در دفتر منطقه‌اي شبكه بين‌المللي زنان كلانشهرهاي جهان ،علت اين امر را مخالفت شهردار مشهد عنوان و بيان كرد: در اين سفر ما به عنوان ميهمان و با هزينه متروپليس دعوت شده بوديم كه متأسفانه با مخالفت شهردار مشهد براي شركت در اين اجلاس رو به رو شديم. 

مسؤول شبكه زنان متروپليس در خليج فارس و آسياي ميانه گفت: اين اجلاس قرار بود در روزهاي جمعه و شنبه هفته گذشته برابر با 11 و 12 آذرماه جاري در مونترال كانادا برگزار شود.

قنادي در پايان با بيان اين كه شهردار توسط خود ما در شوراي شهر انتخاب مي‌شود، تصريح كرد: در حال حاضر پس از ارسال نامه‌اي مبني بر اطلاع از علت اين اقدام شهردار، هنوزجواب قانع كننده‌اي از سوي وي دريافت نشده است. 

شایان ذکر است؛ انجمن بين‌المللي كلانشهرهاي جهان (متروپليس) متشكل از 85 كلانشهر در سراسر دنياست كه 25 درصد جمعيت جهان را به عنوان عضو در خود جاي دارد.

تبادل تجربيات و تخصص‌هاي مديران شهرهاي بزرگ دنيا در جهت بهبود امور شهري از اهداف عمده اين انجمن است كه رياست آن را «جان كلوز» شهردار اسپانيا به عهده دارد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین