کد خبر: ۳۲۵۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

ادامه صدرنشینی فجر سپاسی در جام آزادگان؛ پیکان شکست را با پیروزی عوض کرد

تیم صدرنشین فجر سپاسی شیراز در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران (جام آزادگان) مقابل پارسه تهران به برتری دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فجر سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز با دو گل پارسه تهران را شکست داد و با کسب 27 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کرد.

احمد حسن زاده در دقیقه 38 و مهدی چاهکوتاه زاده در دقیقه 86 برای تیم فجر سپاسی شیراز گلزنی کردند.

به گزارش ایرنا، در دیگر دیدار مهم، تیم پیکان تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس در حالی که با دو گل از خیبر خرم آباد عقب بود در نهایت با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود گذشت تا همچنان در تعقیب صدرنشین لیگ آزادگان باقی بماند.

گل های این دیدار را علی صدرا در دقیقه 52 و حمید گلزاری در دقیقه 53 برای تیم خیبر خرم آباد و میلاد سلیمان فلاح در دقایق 54 و 66 و مجتبی شیری در دقیقه 88 برای تیم پیکان به ثمر رساندند. 

در سایر دیدارها، تیم خونه به خونه با نتیجه یک بر یک برابر فولاد یزد متوقف شد، داماش گیلان با یک گل مقابل ماشین سازی تبریز به برتری رسید، گیتی پسند اصفهان به نتیجه یک بر یک برابر نفت مسجد سلیمان رضایت داد و بازی تیم های شهرداری اردبیل و مس رفسنجان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

هم اکنون تیم های فجر شیراز با کسب 27 امتیاز، پیکان با 24 و تیم خونه به خونه با 21 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین