کد خبر: ۳۲۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

نوبخت: 7500میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی از استقراض بانک مرکزی نیست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مورد یارانه بخش‌های مختلف، تصریح کرد: آنچه مربوط به صنعت و معدن و صادرات است، توسط بانک توسعه صادرات و یارانه بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد، بدین صورت که در هفته جاری موافقت‌نامه با مدیران‌عامل این بانک‌ها نهایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت امشب در نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که با حضور رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر اقتصاد در محل اتاق بازرگانی ایران حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان امسال بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت خواهد شد و ظرف هفته جاری 7 هزار و 500 میلیارد تومان طلب پیمانکاران تسویه و با ایجاد حساب جدید کارهای بعدی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مورد یارانه بخش‌های مختلف، تصریح کرد: آنچه مربوط به صنعت و معدن و صادرات است، توسط بانک توسعه صادرات و یارانه بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد، بدین صورت که در هفته جاری موافقت‌نامه با مدیران‌عامل این بانک‌ها نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: مابه‌التفاوت سود تسهیلات برای وام مسکن زوج‌های جوان فقط 10 درصد بوده که مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند و برای هر بخش 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

نوبخت در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه گفته می‌شود با توجه به تنگنای مالی دولت، 7 هزار و 500 میلیارد تومان طرح‌های عمرانی از بانک مرکزی استقراض خواهد شد، پاسخ منفی داد و آن را تأیید نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین