کد خبر: ۳۲۶۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

نظر پروین درباره عملکرد برانکو و پیش‌بینی درباره "داربی"

پیشکسوت فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید پر‌سپولیس در نیمه دوم بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی پروین درباره دیدار پر‌سپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد، اظها‌ر کرد: پر‌سپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت. فعلا این تیم در نیمه دوم بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد. مقابل سیاه جامگان واقعا خوب بازی کرد و نتیجه‌ هم گرفت. اگر همین گونه ادامه دهد با کسب دو پیروزی می‌تواند جزو پنج تیم بالای جدول باشد. یعنی اگر دو برد دیگر بیاورند جزو پنج تیم خواهند بود.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، وی در ادامه درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ در تیم پر‌سپولیس هم، بیا‌ن‌ کرد: نباید یک مربی را با چهار باخت و دو مساوی به راحتی تغییر دهیم. فولاد خوزستان 9 هفته‌ است که نتیجه‌ نمی‌گیرد، ولی اسکوچیچ را نگه داشته‌اند و او را برکنار نکرده‌اند. صلاح نبود که برانکو را برکنار کنند. خدا را شکر که الان هم تیمش نتیجه‌ گرفته است. این تیم نیاز به دو الی سه برد پشت سر هم دارد تا بتواند از لحاظ روحی به شرایط خوبی برسد.

پروین در ادامه با اشاره به این که درگذشت "هادی نوروزی" تاثیر زیادی در تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس گذاشت، ا‌دا‌مه‌ داد: تاثیرات فوت هادی را در دیدار مقابل صبا به عینه دیدیم. بازیکنان در آن دیدار واقعا ناراحت و عصبی بودند. دل همه مردم ایران از این ضایعه سوخت. من نمی‌خواستم به بیمارستان بروم، اما وقتی این خبر را شنیدم شوک بزرگی به من دست داد و مجبور شدم به بیمارستان بروم. درگذشت "هادی نوروزی" روی من خیلی تاثیر گذاشت و باعث شد تا من به بیمارستان بروم. خدا به خانواده‌اش صبر بدهد. این شتری است که در خانه همه می‌خوابد و کاری هم از دست کسی بر نمی‌آید.

پیشکسوت باشگاه پر‌سپولیس درباره اقداماتی که برای هادی نوروزی صورت گرفت نیز، توضیح داد: من مخالف برگزاری بازی یادبود برای هر پیشکسوتی هستم. یک بازی را برگزار کردند، مگر چقدر پول در این بازی جمع شد. اگر خیلی ادعا داریم بیایید 100 نفر جمع شوید و نفری پنج میلیون تومان بگذارید و به خانواده‌اش بدهید. این که بخواهید هنوز مراسم هفتمش تمام نشده بازی دوستانه برگزار کنیم، درست نیست. من همان موقع هم اعلام کردم که مخالف برگزاری چنین بازی‌هایی هستم و هیچ وقت هم در این گونه بازی‌ها نیز شرکت نمی‌کنم. البته خانواده‌اش هم نباید هر مساله‌ای را به راحتی قبول می‌کرد‌ند. هادی نوروزی، فو‌تبا‌لیست بی پولی نبود. اگر باشگاه پر‌سپولیس یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند با طلب‌هایی که از گذشته دارد به راحتی دو یا سه میلیارد تومان به خانواده‌اش می‌رسید.

وی در ادامه درباره انتقادات علی دایی و این که گفته است اگر تیمم 10 گل می‌خورد با غیرت می‌شدم، ا‌ضافه‌ کرد‌: علی دایی هم از روی عصبانیت حرفی زده است.

پروین در پاسخ به این سوال که این تیم پر‌سپولیس پتانسیل‌ کسب عنوان قهرمانی را دارد یا خیر، اظهار کرد: واقعیت این است که اوضاع پر‌سپولیس در حال‌ حاضر بد نیست و بعید نیست که به قهرمانی برسد. در حال‌ حاضر بازی‌های زیادی در لیگ باقی‌ مانده است و اگر روند خوبشان را ادامه دهند می‌توانند به موفقیت برسند. در ابتدای فصل پر‌سپولیس با قرعه خوبی مواجه نشد و مجبور بود در همان ابتدای فصل با تمام تیم‌های خوب لیگ بازی کند. اگر در بازی‌های آینده دو الی سه برد دیگر را کسب کنند به راحتی جزو تیم‌های بالا نشین جدول خواهند بود. در همه بازی‌ها پر‌سپولیس در نیمه دوم فوق‌العاده‌ خوب بازی می‌کند و من از بازی آنها لذت می‌برم.

وی در ادامه درباره حواشی که برای تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس رخ می‌دهد هم ا‌ضافه‌ کرد‌: سوشا مکانی و رضا نور محمدی باید بیشتر خود را کنترل کنند. درست است که این بازیکنان عصبی می‌شوند، اما باید سعی کنند که روی اعصاب خود مسلط باشند. همه این اتفاقات به خاطر فشاری است که روی بازیکنان است. وقتی تیم نتیجه‌ نمی‌گیرد بازیکنان هم فشار عصبی می‌گیرند.

پیشکسوت فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در دوره شما چنین حاشیه‌ای نبود، افزود: در دوره‌ من همه بازی‌های را می‌بردیم (با خنده). یک تیم همیشه از روی نیمکت ضربه می خورد. اگر مربی بتواند نیمکتش را خوب اداره کند و حاشیه نداشته باشد تیمش هم به حاشیه کشیده نخواهد شد.

وی درباره وضعیت تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هم گفت: تیم ‌ملی خوب بازی نمی‌کند. حال این خوب بازی نکردن می‌تواند به خاطر جوانی تیم باشد یا هم به خاطر ناهماهنگی. در دیدار مقابل عمان تیم ‌ملی واقعا بد بازی کرد، اما در دیدار مقابل تیم ژاپن شرایط تغییر کرد و بازی بهتری را شاهد بودیم. مردم هم کا‌ر‌لوس کی‌روش را دوست دارند و ما هم مجبوریم بگوییم دوستش داریم. اگر حرف دلم را بزنم عملکرد کی‌روش را مثبت نمی‌بینم. او تا به حال در فو‌تبا‌ل ایران چه نتیجه‌ای گرفته است؟ من فکر نمی‌کنم این تیم در نهایت به جا‌م جها‌نی صعود کند.

پیشکسوت فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که نتیجه‌ داربی پیش‌رو را چگونه پیش‌بینی می‌کند، افزود: من فکر می‌کنم که داربی مساوی شود. هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس به این تیم امیدوار باشند، زیرا مطمئنا این تیم جزو تیم‌های بالانشین جدول خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین