کد خبر: ۳۲۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا/ ستاره های جدید فوتبال اروپا را بشناسید

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با معرفی چند چهره جدید به عنوان بهترین های هفته به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : ترکیب این هفته تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد و نبود بازیکنانی مثل رونالدو و زلاتان در این ترکیب از نکات جالب بود. در عوض بودند بازیکنانی که کمتر از آنها اسمی برده شد ولی در ترکیب تیمشان خیلی موثر ظاهر شدند.

پیتر چک ( آرسنال )

بدون شک برد آرسنال پس از چند بازی ناکامی مقابل بایرن مونیخ هدیه پیتر چک به آرسن ونگر بود. جدا از عملکرد خوب گلزنان آرسنال و دیگر بازیکنان که دوندگی بالایی داشتند، چک با عکس العمل های فوق العاده خود در چند صحنه تیم خود را در بازی نگه داشت. همین باعث شد دروازه بان سابق چلسی که این فصل با عملکرد خوب خود جای اوسپینا را در دروازه توپچی ها گرفته، در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.

کوناته ( مالمو ) - مرتساکر ( آرسنال ) - تیاگو سیلوا ( پاری سن ژرمن ) - آئوریر ( پاری سن ژرمن )

خط دفاع این هفته تیم منتخب لیگ قهرمانان هم بازیکنی از آرسنال دارد. مرتساکر که در دیدار مقابل بایرن مونیخ اتفاقا کاپیتان توپچی ها هم بود، اجازه خودنمایی به مهاجمان بایرن را نداد و در بسته ماندن دروازه تیمش موثر بود. در کنار او تیاگو سیلوا مدافع پی اس جی حضور دارد که در برابر رئال مادرید خیلی خوب بازی کرد و در بیشتر نبرد های هوایی داخل محوطه موفق بود. در سمت راست خط دفاعی هم اثری از یک بازیکن تیم پاری سن ژرمن دیده می شود. آئوریر چهارشنبه شب خیلی به رونالدو اجازه نداد تا کار خاصی انجام دهد. همین موفق نبودن رونالدو در برابر او باعث شد تا آئوریر به این ترکیب راه پیدا کند. شاید حضور کوناته از تیم مالمو در این ترکیب خیلی جالب باشد. این مدافع سنگالی جلو تر از مدافعین چپ سرنشناسی در این ترکیب قرار گرفته است.

فقولی ( والنسیا ) - ده روسی ( رم ) - راکیتیچ ( بارسلونا )

حضور ایوان راکیتیچ در مثلث خط هافبک این هفته لیگ قهرمانان پیش بینی می شد. به ثمر رساندن 2 گل مقابل باته بوریسف در غیاب لئو مسی، یک برد شیرین را برای آبی اناری ها در پی داشت. دانیل ده روسی هم همچنان در سن 32 سالگی با همان جندگندگی خاص خود در خط هافبک رم آقایی می کند. ده روسی در بازی مقابل لورکوزن که یکی از زیبا ترین بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان امسال می تواند لقب بگیرد، برای تیمش 2 گل به ثمر رساند و در تساوی پر گل 4-4 دو تیم نقش عمده ای داشت. دیگر هافبک تکمیل کننده مثلث میانی این ترکیب، فقولی است. هافبک الجزایری تیم والنسیا در پیروزی 2-1 تیمش مقابل خنت موثر بود و موفق شد با عملکرد خوب خود به ترکیب راه پیدا کند.

هالک ( زنیت ) - ابوبکر ( پورتو ) - هرناندز ( لورکوزن )

مثلث هجومی این هفته لیگ قهرمانان خالی از وجود بازیکنان سرشناسی چون رونالدو، زلاتان و یا حته اولیویه ژیرود است. جای خالی رونالدو و زلاتان را می شد حدس زد. چرا که هیچ یک از این دو بازیکن کار خاصی در هفته سوم لیگ قهرمانان نکردند. اما نبود اولیویه ژیرود که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و اتفاقا گل اول آرسنال مقابل بایرن را به ثمر رساند، کمی عجیب بود. هالک مهاجم تیم زنیت گل دوم تیمش در پیروزی 3-1 مقابل لیون را به ثمر رساند. ابوبکر از تیم پورتو هم زننده یکی از گل های تیمش مقابل مکابی رژیم صهیونیستی بود و در برد تیمش تاثیرگزار بود. دیگر ستاره خط حمله این هفته لیگ قهرمانان، خاویر هرناندز است. چیچاریتو مثل ده روسی از بازی فوق العاده تماشایی لورکوزن - رم به این ترکیب رسید. مهاجم لوکوزن برای تیمش 2 گل به ثمر رساند و همین کافی بود تا جزو بهترین های این هفته لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین