کد خبر: ۳۲۶۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

عربشاهی: شلاق خوردم چون نمی‌خواستم حکم را بخرم/ افشین از کارش پشیمان است

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: من می‌توانستم این حکم را بخرم و یا به آن اعتراض کنم اما هیچ کدام از این دو مورد را انجام ندادم و به حکم قاضی تمکین کردم.
آفتاب‌‌نیوز : عربشاهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من تمام ماجرا را بازگو کرده ام و با تمام توان  پای صحبت‌هایم ایستاده‌ام.

 حال اگر افشین پیروانی می‌خواهد آن را انکار کند مهم نیست، افشین هم از این کار انجام داده‌اش پشیمان است و من نیز در مصاحبه‌هایم اعلام کرده بودم که پیروانی هم جز خانواده پرسپولیس است و دوست ندارم هواداران به این بازیکن پرخاش کنند.

وی دلیل شکایت پیروانی از خودش را اینطور اعلام کرد که  بنده از آقای درخشان حمایت کردم و اگر فرصت آن پیش بیاید از همه بازیکنان پرسپولیس دفاع می‌کنم و سینه‌ی خود را سپر آنها می‌کنم من از این حکم‌ها نمی‌ترسم و تنها هدفم آن بود که اعلام کنم من پرسپولیسی هستم و از همه بازیکنان و هواداران این تیم دفاع می‌کنم.

 پیشکسوت پرسپولیس درباره تماس همسر وی به پیروانی بیان کرد: حدود هشت ماه پیش جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان برقرار شده و علی پروین به من اعلام کرد تا به پیشکسوتان زنگ بزنم و آن ها را به این مراسم دعوت کنم.

از همین رو همسرم به آن زنگ زد و درخواست حضور در این مراسم را کرد، تنها این موضوع بیان شد و دیگر هیچ مسئله‌ای بیان نشد.

عربشاهی درباره انصراف پیروانی از شکایتش بیان کرد: آقای پیروانی بر خلاف صحبت‌هایش از شکایت منصرف نشد، زیرا اگر این اتفاق رخ  می‌داد دیگر پرونده مختومه اعلام می‌شد و من اعمال مجازات نمی‌شدم.

وی درباره اعلام شدن حکم مجازاتش بیان کرد: من می‌توانستم این حکم را بخرم و یا به آن اعتراض کنم، اما هیچ کدام از این دو مورد را انجام ندادم و به حکم دادگاه تمکین کردم.

وی در پایان افزود: از تمام هواداران پرسپولیس می‌خواهم دیگر این حواشی را ادامه ندهند و دیگر به هیچ کس توهین نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
0
0
این آقا جوری صحبت میکنه انکار دست بعثی ها اسیر بوده و حالا فرار کرده اومده ایران . داداش اگه شلاق خوردی حتمن جرمی مرتکب شدی که در دادگاههای بدون و تجدیدنظر ثابت شده . همین . اینقدر رابین هود بازی در نیار ، ضمنا یکمی هم خجالت بکش.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین