کد خبر: ۳۲۷۳۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فوت نوزاد ایرانی پس از ختنه غیر اصولی در اونتاریو کانادا + تصویر

نشریه کانادایی محلی "ولان تریبیون" با انتشار این خبر افزوده است:"نوزاد درگذشته "رایان" نام داشته است. پدر و مادر او باور دارند که طرز رفتار خشن پزشک و سهل انگاری او سبب شده تا ختنه به صورت اشتباهی صورت گیرد".
آفتاب‌‌نیوز : رسانه های محلی کانادا از فوت یک نوزاد ایرانی 22 روزه به طرز ختنه غیر اصولی و اشتباهی در اونتاریو خبر داده اند.

فوت نوزاد ایرانی پس از ختنه غیر اصولی در اونتاریو کانادا + تصویر

به گزارش خرداد، نشریه کانادایی محلی "ولان تریبیون" با انتشار این خبر افزوده است:"نوزاد درگذشته "رایان" نام داشته است. پدر و مادر او باور دارند که طرز رفتار خشن پزشک و سهل انگاری او سبب شده تا ختنه به صورت اشتباهی صورت گیرد".

این رسانه مجلی اشاره کرده که پدر و مادر "رایان حیدری" گفته اند که شکایتی را علیه پزشک مربوطه تنظیم کرده اند تا از وقوع حوادث تلخ مشابه جلوگیری شود. "هما احمدی" مادر "رایان" گفته است:"ما شوکه شدیم. ما از پزشک شکایت می کنیم تا پزشکان دیگر مراقبت بیش تری از بیماران خود به عمل آورند".

این نشریه اشاره می کند که درخواست تجدیدنظر حرفه ای پزشکی مطرح شده و هیئتی در حال بررسی است. جامعه کودکان کانادا نیز اشاره کرده که مرگ ناشی از خونریزی حاصل از ختنه از موارد بسیار نادر است و تنها در سال 2003 میلادی یک نوزاد پنج هفته ای بر اثر این موضوع جان خود را از دست داد.

مادر رایان در ادامه اشاره کرده که رایان در ژانویه 2013 میلادی به دنیا آمده بود. او گفته است:"او به زندگی ما لبخند و احساس شگفتی داده بود". او در ادامه گفته است:"از دست "رایان" هر امید و آرزویی را از ما گرفت. ما امیدواریم این اتفاق هرگز برای کودک دیگری نیفتد".

مادر رایان و همسرش "جان حیدری" 12 سال پیش از ایران مهاجرت کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین