کد خبر: ۳۲۷۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

حذف نمک از فرایند «برف‌روبی» شهرداری تهران

استفاده از «سی .ام .آی» در یخ زدگی آسفالت خیابان ها و بزرگراه ها ایده تازه و مساله مهمی است و شهرداری با حرکت در این مسیر توانسته در جریان یخ زدایی، میزان مصرف نمک را کاهش دهد.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرکل امورخدمات شهری شهرداری تهران، از ابلاغ دستورالعمل برف‌روبی در همه مناطق شهر تهران خبر داد و گفت: این دستورالعمل برای اولین‌بار به همه مناطق ابلاغ شده و در مناطق 22 گانه اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، اصغر عطایی با بیان اینکه در سال جاری سعی شده هنگام بارش برف و باران از نمک استفاده نشود و این امر به صفر برسد، افزود: شهروندان باید تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند که هم باعث کاهش الودگی هوا شده و همچنین به محیط زیست هم کمک می کند.

به گفته وی، استفاده از «سی .ام .آی» در یخ زدگی آسفالت خیابان ها و بزرگراه ها ایده تازه و مساله مهمی است و شهرداری با حرکت در این مسیر توانسته در جریان یخ زدایی، میزان مصرف نمک را کاهش دهد.

براساس گزارش تهران سما، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه مطالعات شهرداری در زمینه یخ زدایی تکمیل است، گفت: دقت و کنترل لازم را داریم تا استفاده از «سی. ام . آی » را بر اساس مطالعات دنبال کنیم و حتی اکنون به طور دقیق می دانیم در چه درجه ای از سرما و در کدام بخش از آسفالت می توانیم از نمک استفاده کنیم.

عطایی در ادامه خاطرنشان کرد: کاهش میزان مصرف نمک و استفاده از شن مخصوص موضوع مهمی است که شهرداری تهران به صورت جدی آن را در یخ زدایی زمستانی مورد توجه قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین