کد خبر: ۳۲۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

مفقود شدن چهار روزه دو جوان در کوه صفه اصفهـان

رییس اداره عملیات هلال‌احمر استان اصفهان گفت: ساعت 11:00 صبح امروز به هلال احمر استان اصفهان اطلاع داده شد که دو جوان از روز جمعه تاکنون در کوه صفه اصفهان مفقود شده‌اند و در حال حاضر نیز تیم امداد و نجات ما در حال جست‌وجو برای پیدا کردن این افراد است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد محمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز نزدیک ساعت 11:00 صبح به هلال احمر اطلاع داده شد که دو نفر به نام‌های "احسان بیات" و "همایون نظری" -20 و 23 ساله- در کوه صفه ناپدید شده‌اند.

وی افزود: پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شدیم که این دو نفر ساعت 16:30 روز جمعه برای کوهنوردی به کوه صفه عزیمت می‌کنند، ساعت 18 به کوه رسیده و کوهنوردی را آغاز می‌کنند که از آن موقع تاکنون اطلاعی از آنها نیست، اما موتور سیکلت آنها هنوز در پارکینگ کوه صفه است.

رییس اداره عملیات هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: این افراد طبق برآوردها و اطلاعی که به ما داده‌اند از نظر آب و غذا و همچنین پوشاک و تجهیزات فنی کوهنوردی چیزی به همراه ندارند و آب و غذای آنها نیز به اندازه دو تا سه ساعت بوده است.

وی تصریح کرد: جست و جوها کماکان ادامه دارد و امیدواریم که این افراد پیدا شوند تا خانواده‌ها از نگرانی خارج شوند.

همچنین مسعود عنایت، مدیر مرکز اطلاع رسانی آتش‌نشانی اصفهان به خبرنگار ایسنا گفت: یک اکیپ امداد و نجات کوهستان آتش‌نشانی اصفهان پس از دریافت اطلاعات به سرعت به محل اعزام شده‌اند و در حال جست‌وجو هستند.

همچنین بوژمهرانی، رییس هیئت کوه‌نوردی استان اصفهان نیز گفت: این دو جوان از روز تاسوعا تاکنون مفقود شده‌اند و حتی احتمال دارد در کوه صفه گم نشده باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین