کد خبر: ۳۲۷۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

یک زن اهل سوریه به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا +عکس

ثریا بر رویدادهای خاورمیانه تمرکز دارد، و معتقد است که "تفاوتهای فرهنگی و تفاوتهای زبانی" باعث رنج بسیار مردم این منطقه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : ثریا فقس، نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات آینده این کشور است. پدر ثریا، میشیل فقس در سال 1971 از شهر حلب سوریه به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد، و با مادر ثریا، "دالی" که از ونزوئلا به آمریکا آمده بود، ازدواج کرد و در سال 1981 ثریا در شهر نیویورک به دنیا آمد.

به گزارش العربیه، ثریا، که خود عضو حزب جمهوریخواه آمریکاست، تصمیم گرفته تا در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور بصورت مستقل شرکت کند. او می گوید با وجود آنکه عضو حزب جمهوریخواه است، به دلیل اینکه در لیست نامزدان این حزب قرار گرفتن کار دشواری است، تصمیم گرفته تا بصورت مستقل وارد مبارزات انتخاباتی شود.
این زن سوری سودای ریاست جمهوری آمریکا دارد (عکس)
ثریا که در سال 1981 در نیویورک به دنیا آمده، تحصیلات خود را در رشته حقوق سیاسی و روابط بین الملل ادامه داده، و اکنون 15 سال است که تدریس می کند.

ثریا بر رویدادهای خاورمیانه تمرکز دارد، و معتقد است که "تفاوتهای فرهنگی و تفاوتهای زبانی" باعث رنج بسیار مردم این منطقه شده است.

او برای ریاست جمهوری برنامه ای اعلام کرده که در راس آن "حفظ امنیت ملی ایالات متحده آمریکا" قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
1
آفتاب پدر این خانم مهاجر سوری و مادرش مهاجر ونزوئلایی به آمریکا هستند. این خانم یک دورگه آمریکایی است و در آمریکا به دنیا آمده است.. چگونه به او میگویی اهل سوریه؟ چرا اهل ونزوئلا نه؟ و چرا آمریکایی نه؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین