کد خبر: ۳۲۷۹۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۸۴ - ۲۳:۲۳

همايش مشترك مسوولان روابط عمومي و دفاتر نظارت بر تبليغات نيروي دريايي سپاه برگزار شد

آفتاب‌‌نیوز : در اين همايش مشترك كه مسوولان روابط عمومي و انتشارات و دفاتر تاييد محتوا و نظارت بر تبليغات حضور داشتند، نمايندگي ولي فقيه در اين نيرو طي سخناني با اشاره به نقش مهم روابط عمومي در امر اطلاع‌رساني گفت: فراهم آوردن زمينه‌ي ارتباط با جامعه و انعكاس فعاليت‌هايي كه در مجموعه‌ي نيرو صورت مي‌گيرد، مسووليت مهمي است كه بر عهده‌ي شماست.

حجت‌الاسلام علي شيرازي گفت: روابط عمومي بايد با كار و تلاش بيشتر و ارتباط هرچه بيشتر با صدا و سيما، روزنامه‌ها و نشريات كشوري و سپاه نسبت به معرفي نيروي دريايي سپاه در ابعاد مختلف اقدام نمايد تا جايگاه واقعي خود در انجام رسالت خطيري كه بر عهده دارد پيدا كند.

وي در بخش ديگري از سخنانش، پيرامون نظارت بر تبليغات گفت: شما به عنوان مسوولان نظارت بر تبليغات بايد اطلاعات و آگاهي خود در مسائل ديني بيشتر نماييد و نسبت به معنويت، تقوا و نظم و انضباط حساسيت بيشتري داشته باشيد تا بتوانيد وظيفه‌ي مهم نظارت بر تبليغات را به خوبي انجام دهيد.


سردار جزايري رييس اداره‌ي روابط عمومي و انتشارات سپاه نيز پيرامون ارتباط مطالبي عنوان كرد و از برگزاري اجلاسيه‌ي سراسري روابط عمومي و انتشارات سپاه در اسفندماه سال جاري خبر داد.


در ادامه‌ي اين همايش، معاون روابط عمومي و انتشارات نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز طي سخناني با گرامي‌داشت ياد و خاطره‌ي شهداي سانحه‌ي سقوط هواپيماي سي 130 گفت: شايسته است در ابتدا ياد ياران و همكاران پرتلاش و خستگي‌ناپذيرمان از اصحاب رسانه‌ها، مسوولان روابط عمومي و تبليغات و انتشارات سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي را كه در ماموريت ويژه رزمايش نيروي دريايي و هم‌چنين تعدادي از هموطنان عزيزمان كه در شهرك توحيد به شهادت رسيدند و قلب ملت ايران از اين ضايعه و فقدان چهره‌هاي ارزشمند و خدوم جريحه‌دار شد گرامي بداريم.

ناوسالار يكم پاسدار شكرنابي با اشاره به نقش مهم روابط عمومي در برقراري ارتباط في‌مابين عموم مردم و سازمان و مسوولان آن افزود: از سه اصل سرعت، دقت و صحت نيز در فعاليت‌هاي روابط عمومي نبايد غفلت كرد كه اين سه عامل، نقش اساسي در موفقيت روابط عمومي دارند.

وي گفت: روابط عمومي مي‌تواند انتظارات مردم و كاركنان را با وظايف مسوولان يك سازمان به نقطه‌ي تعادل و تعامل در حد مطلوب برساند و ارتباط دوسويه را تقويت كند.

معاون روابط عمومي و انتشارات نيروي دريايي سپاه تصريح كرد: يكي از وظايف روابط عمومي اطلاع‌رساني است كه لازمه‌ي آن اطلاع‌يابي يا كسب اطلاع به‌موقع و سريع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین