کد خبر: ۳۲۸۰۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

نقش بانک صادرات در شكوفايی اقتصاد كشور

​اسماعيل للـه گانی، مديرعامل بانك صادرات ايران در سفر يكروزه اي كه به مشهد مقدس داشت ضمن ديدار با مهندس عزيزيان قائم مقام توليت آستان قدس رضوي بر گسترش تعاملات و تعميق روابط في مابين تاكيدكرد.
آفتاب‌‌نیوز :
للـه گانی در اين ديدار طي سخناني گفت: بانك صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانك خصوصي كشور نقش بسزايي در شكوفايي اقتصاد كشور دارد و میتواند در استان خراسان رضوي به دليل وجود مضجع شريف حضرت علي بن موسي الرضا (ع) كمكهاي خوبي در اين راستا داشته باشد و مسلماً با همکاری بانك صادرات ايران و آستان قدس رضوي، ظرفيتهاي توليدی در استان افزايش چشمگيري خواهد داشت. همچنين باتوجه به ظرفيتهاي بسيار خوب بانك صادرات ايران در داخل و خارج از كشور و سابقه طولاني و درخشان آن ميتوانيم همكاري خوبي با مجموعه پيمانكاران آستان قدس رضوي داشته باشيم.

وي افزود: اين بانك با استفاده از ابزارهاي مالي، اوراق مشاركت، صكوك و ساير ابزارهاي مالي ميتواند كمك شاياني به پيشرفت پروژههای آستان قدس نماید. بهعلاوه، در خصوص تخصیص تسهيلات ارزي باتوجه به حضور شعب بانك صادرات در كشورهاي حاشيه خليج فارس، ميتوانيم با بهتر شدن فضاي اقتصادي كشور، از اين امكانات به نحو مطلوبي برای گسترش همکاریها با آستان قدس استفاده نمایيم. این امکان نیز وجود دارد که با تشكيل كارگروههاي مشترك با مجموعه آستان قدس رضوي در حوزههاي مختلف، پروژههاي جديدي را تعريف كنيم. از سوي ديگر، ميتوانيم درجهت توسعه و پيشرفت پروژههاي قبلي و كارخانجات و مؤسسات توليدي گامهاي خوبي برداريم. ما علاوه بر خدمات در حوزه بانكداري، اين امكان را داريم كه در حوزههای بيمه و كارگزاري بورس نيز با آستان قدس همكاري داشته باشيم.

للـه گانی سپس با تأكيد بر ايجاد مركز مشاوره سرمايهگذاري و مالي در بانک صادرات ایران براي مشتريان ويژه به منظور تحليل وضعيت اقتصادي پروژههایشان، درخصوص چگونگي افزايش  همكاريها خاطرنشان کرد: باتوجه به اينكه قريب به اتفاق اموال آستان قدس مربوط به مردم است، همكاري متقابل بانك صادرات ايران با آستان قدس رضوي در پروژهها و طرحهايي خواهد بود كه ارزش افزوده خوبي دارند. ما همچنين ميتوانيم در مناطق ويژه اقتصادي مانند سرخس و يا در طرحهاي  بزرگي مانند نفت و گاز با آستان قدس مشاركت نمایيم.

 در ادامه اين جلسه، آقاي عزيزيان، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، با ابراز خرسندي از همكاري و تعامل بانك صادرات ايران با مجموعه آستان قدس رضوي گفت: سطح همكاري و تعامل بانك با مجموعه آستان قدس بسيار مطلوب و رضايت بخش است. 

وي افزود: آستان قدس علاوه بر فعاليت در حوزههاي فرهنگي، در حوزههاي اقتصادي نيز داراي قابليت و ظرفيت هاي فراوان است و اين مجموعه در بخش هاي ساختماني، مشاورهاي و همچنين حدود ٢٠ واحد فرهنگي از جمله دانشگاه، روزنامه و بيمارستان فوق تخصصي رضوي فعاليت دارد. 
وي سپس با بيان فرصت هاي پيش روي بين بانك و آن مجموعه، بر همكاري همهجانبه با بانك صادرات ايران تاكيد كرد.

 به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، شايان ذكر است در اين جلسه عرفاني عضو هيأت مديره و خداياري سرپرست معاونت سرمايهگذاري و امور شركتها حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین