کد خبر: ۳۲۸۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

فرکی: جدایی من از سپاهان به صلاح همه بود/ صحبتی با تراکتورسازی نداشته‌ام

حسین فرکی می‌گوید با تفاهم دو جانبه از سپاهان جدا شده است.
آفتاب‌‌نیوز : سرمربی سابق سپاهان در گفت‌وگوبا ایسنا درباره دلیل جدایی‌اش از این تیم اظهار کرد: با توافقی که با مسئولان سپاهان انجام دادم، به این تصمیم رسیدیم که به ادامه کار پایان دهیم. جدایی من از سپاهان دوستانه بود. این تصمیم به صلاح من، باشگاه و همه سپاهانی‌ها بود.

فرکی اضافه کرد: جدا شدن از من سپاهان دوستانه بود و تصمیمی بود که گرفته شود. به نظرم این تصمیم به صلاح من، باشگاه و خلاصه همه سپاهانی‌ها بود. خوشحالم که الان می‌توانم کمی استراحت کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از سمتش استعفا داده که می‌گوید تصمیم را خودش گرفته است، گفت: نه، یک توافق دو جانبه بود. واقعا شرایط کار فراهم نبود و نمی‌شد به این روند ادامه داد.

سرمربی سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا شعارهای برخی هواداران سپاهان و مسائلی از این دست در جدایی‌اش نقش داشت، اظهار کرد: الان راجع به جزئیات صحبت نمی‌کنم چرا که سپاهان چند روز دیگر در جام حذفی بازی دارد و من می‌خواهم مدتی استراحت کنم. قطعا در هفته‌های آینده در این باره صحبت خواهم کرد.

فرکی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که او احتمال دارد راهی تبریز شود تا هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد، گفت: نه من هیچ صحبتی با هیچ تیمی نکرده‌ام. بعد از 5-6 سال می‌خواهم استراحت کنم و فعلا به تیمی فکر نمی‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین