کد خبر: ۳۲۸۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

مسافران اربعین حتما ویزا بگیرند

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به هموطنانی که قصد سفر به عراق را برای مراسم اربعین دارند ، توصیه کرد بدون ویزا به پایانه های مرزی مراجعه نکنند در غیر این صورت اجازه تررد نخواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به هموطنانی که قصد سفر به عراق را برای مراسم اربعین دارند ، توصیه کرد بدون ویزا به پایانه های مرزی مراجعه نکنند در غیر این صورت اجازه تررد نخواهند داشت.

داود کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : بعد از اربعین سال گذشته در وزارت کشور ستاد اربعین با حضور دستگاه های مختلف و وزارت راه تشکل شد.

وی ادامه داد : راه های دسترسی به مرزهای چزابه ، شلمچه و مهران بازسازی و روسازی شده است و تلاش کردیم ورودی های پایانه های مرزی را افزایش دهیم و با توجه به میزان تردد، سرویس های بهداشتی و سایر امکانات در حد مقدور فراهم کنیم.

رئیس سازمان راهداری با اشاره به اینکه امسال قبل از آغاز اربعین وزیر راه و شهرسازی از اقدامات صورت گرفته بازدید خواهد کرد ، گفت : با توجه به اینکه دولت عراق مصر است که ترددها با ویزا صورت گیرد میزان تردد ممکن است کمتر شود.

کشاورزیان افزود : هموطنان حتما از طریق سامانه حج و زیارت ، ویزا بگیرند زیرا دولت عراق بدون دریافت ویزا اجازه تردد نخواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین