کد خبر: ۳۲۹۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

درخشش حدادی در لیگ بسکتبال چین

تیم بسکتبال سیچوان با درخشش حامد حدادی از سد شاندانگ گذشت.
آفتاب‌‌نیوز : در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، ملی‌پوشان ایران به میدان رفتند و درخشیدند. در جریان این مسابقات سیچوان با درخشش فوق‌العاده حامد حدادی توانست شاندانگ را 116 بر 114 شکست دهد.

ستاره بسکتبال ایران در این مسابقه 42 دقیقه و 58 ثانیه در میدان بود و کارش را با 27 امتیاز، 20 ریباند، 3 پاس منجربه گل و 2 بلاک شات به پایان رساند. او دومین بازیکن امتیازآور میدان و بهترین ریباندر بود.

در دیگر مسابقه بیجینگ که مهدی کامرانی را در اختیار دارد به مصاف شانسی رفت و با نتیجه 107 بر 97 به برتری رسید. کامرانی در این دیدار 45 دقیقه و 35 ثانیه بازی کرد و در نهایت 9 امتیاز، 4 ریباند، 8 پاس منجربه گل، 4 توپ‌ربایی و یک بلاک شات به نام خودش ثبت کرد.

ژجیانگ تیمی که کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران را در اختیار دارد به مصاف فوجیان رفت و 116 بر 106 به برتری رسید. صمد نیکخواه بهرامی در این دیدار 38 دقیقه و 39 ثانیه در میدان بود و کارش را با 17 امتیاز، 3 ریباند، 5 پاس منجربه گل و 2 توپ‌ربایی تمام کرد. او دومین بازیکن امتیازآور تیمش بود.

در طرف دیگر میدان فادی الخطیب ستاره بسکتبال لبنان بود که 43 دقیقه و 25 ثانیه برای فوجیان بازی کرد و در نهایت 27 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس منجربه گل به نام خودش ثبت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین