کد خبر: ۳۲۹۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

وقتی سیاست به ویزای ملی‌پوشان فوتبال ایران هم رحم نمی‌کند

تیم ملی فوتبال ایران قرار است 26 آبان ماه سال جاری در ورزشگاه ملی گوام به مصاف تیم ملی این کشور برود با این حال همچنان صدور ویزای برخی لژیونرهای تیم ملی با مشکل مواجه است. این‌باز مشکل سیاسی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در قابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و از گروه دوم این رقابت‌ها حدود 8 روز دیگر به مصاف تیم ملی فوتبال گوام خواهد رفت. این کشور مستعمره آمریکاست و امور بین‌المللی این کشور توسط آمریکایی‌ها انجام می‌گیرد، چرا که گوام به عنوان بخشی از خاک آمریکا به حساب می‌آید و این استعمارگری شده مکافاتی برای صدور ویزای ملی‌پوشان ایران.

حقیقی آزمون و عزت‌اللهی

هر چند سردار آزمون به دلیل مصدومیت به نظر می‌رسد این دیدار را از دست خواهد داد اما مشکل ویزای او همانند حقیقی و عزت‌اللهی به دلیل اشتغال در لیگ فوتبال روسیه با مشکل مواجه است.

این سه لژیونر فوتبال ایران بیش از سایر بازیکنان با مشکل صدور ویزا روبه‌رو هستند؛ چرا که اساسا روابط بین کشورهای روسیه و آمریکا با مشکل مواجه است، به همین دلیل استعلام و صدور روادید این سه بازیکن به چالش خورده است.

احسان حاج‌صفی


مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران حتی بیش از لژیونرهای شاغل در لیگ روسیه صدور ویزایش برای سفر به گوام به مشکل خورده است. آمریکایی‌ها عنوان کردند که باید کارت پایان خدمت حاج صفی برای استعلام به این کشور برود و در صورت تایید، ویزای مدافع چپ تیم ملی صادر خواهد شد.

ایراد وارده به کارت پایان خدمت حاج صفی به دلیل محل انجام خدمت این مدافع مورد اعتماد کی‌روش است.

سایر لژیونرها

دیگر لژیونرهای تیم ملی احتمالا با مشکل زیادی در ارتباط با صدور ویزا مواجه نخواهند بود. این بازیکنان که عموما بازیکنان شاغل در لیگ قطر و لیگ‌های اروپایی همچون هلند یا انگلیس هستند به احتمال بسیار زیاد ویزایشان به زودی صادر شده و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

این بازیکنان شامل رضا قوچان‌نژاد، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی و آندرانیک تیموریان هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین