کد خبر: ۳۳۰۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

شکست آلمان، انگلیس و ایتالیا قبل از شروع یورو 2016

آلمان و انگلیس دیدارهای دوستانه خود را قبل از یورو 2016 با شکست به پایان رساندند و بلژیک نیز از سد ایتالیا گذشت.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم های اروپایی برای آمادگی بیشتر خود قبل از شروع جام ملت های اروپا برابر هم به میدان رفتند تا آمادگی خود را قبل از شروع این دوره از رقابت‌ها که تابستان در فرانسه برگزار می شود، افزایش دهند.

قطر میزبان جام جهانی 2022 که خود را برای بازی های انتخابی جام جهانی در قاره کهن آماده می کند در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم با یک گل از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در این دیدار آردا توران، هافبک بارسلونا که هنوز برای این تیم به میدان نرفته است توانست یکی از گل های تیمش را وارد دروازه قطری‌ها کند.

یونان، قهرمان یورو 2004 که اصلا وضعیت خوبی ندارد و نتوانسته است مجوز حضور در یورو را کسب کند، در دیداری دوستانه با یک گل برابر لوکزامبورگ شکست خورد تا نتایج ضعیف این تیم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، جمهوری چک موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر یک صربستان را در هم بکوبد و نتیجه درخشانی را کسب کند. در این دیدار سیوک، نسید، کرچی و زاهوستکی برای جمهوری چک گلزنی کردند و تک گل صربستان را نیز در این دیدار اسکولتیچ به ثمر رساند. این در حالی است که نیمه نخست این دیدار تنها یک گل داشت ولی در نیمه دوم بازی هجومی تر شد و چندین گل به ثمر رسید.

در یکی از دیدارهای حساس بلژیک، تیم نخست رده‌بندی فیفا که بازیکنان آماده ای را در اختیار دارد موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر یک ایتالیا را شکست دهد تا نشان دهد بی دلیل به عنوان تیم نخست رده بندی فیفا انتخاب نشده است. پیش از این دیدار اعضای تیم ملی ایتالیا به یاد قربانیان هیسل و کشته شدگان آن در مراسمی شرکت کردند.

آنها موفق شدند اولین گل بازی را روی ضربه آندره کاندروا در میان غافلگیری وارد دروازه سیمون مینیوله دروازه بان لیورپول کنند که به جای کورتوآ مصدوم درون دروازه شیاطین سرخ (لقب تیم ملی بلژیک) بود. در ادامه شاگردان ویلموتس نبض بازی را در اختیار گرفتند و موفق شدند گل تساوی را نیز به ثمر برسانند. بان فرتونگن مدافع پیش تاخته بلژیکی نگذاشت تا برتری آتزوری دوامی داشته باشد و گل تساوی را وارد دروازه این تیم کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد. در نیمه دوم بلژیک میزبان موفق شد دو بار دیگر به گل برسد. کوین دی بروین در ادامه فصل درخشان خود موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و میچی باتشوایی هم تیمی سابق رضا قوچان نژاد در استانداردلیژ در دقیقه 84 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک میزبان به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، در یکی دیگر از بازی های مهم ملی دو تیم انگلیس و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر مدافع عنوان قهرمانی یورو 2016 به پایان برسد تا انگلیس که تمام بازی های خود را در انتخابی یورو با پیروزی پشت سر گذاشته بود در این دیدار شکست بخورد. نیمه نخست این دیدار بیشتر در میانه های زمین دنبال شد و مهاجمان دو تیم نتوانستند موقعیت هایی که بدست اوردند را به گل تبدیل کنند. اتفاق مهم در این تنیمه مصدومیت تیاگو بود. هافبک تیم بایرن مونیخ در دقیقه 27 دچار مصدومیت شد و جای خود را به سانتی کازورلا داد. باید دید میزان مصدومیت این بازیکن تا چه حد جدی است ولی بعید به نظر می رسد مصدومیت او جدی باشد. در نیمه دوم نیز انگلیسی ها بازی را بهتر شورع کردند و می توانستند حتی به گل هم برسند. در حالی که کاستا در این دیدار در خط حمله اسپانیا به میدان رفت او باز هم عملکرد ضعیف خود در تیم ملی را ادامه داد و نتوانست گلزنی کند تا اینکه ماریو گاسپار در دقیقه 72 گل برتری اسپانیا را به ثمر برساند ولی این پایان کار نبود و سانتی کازورلا که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر اسپانیا به پایان برسد.

هلند بزرگترین غایب یورو 2016 در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر 2 از سد ولز گذشت که قرار است تابستان برای اولین بار حضور در جام ملت های اروپا را تجربه کند. گل های هلند را در این دیدار بازیکنان بوندسلیگایی این تیم به ثمر رساندند. باس دوست مهاجم ولفسبورگ یک بار و آرین روبن مهاجم بایرن مونیخ دو بار گلزنان لاله های نارنجی در این دیدار بودند. در طرف مقابل نیز لدلی از روی نقطه پنالتی و هیوس برای ولز گلزنی کردند.

در یکی از دیدارهای مهم نیز فرانسه میزبان یورو 2016 در خانه به دیدار آلمان رفت که این دیدار تکرار دیدار دو تیم در جام جهانی بود. با این تفاوت که برخلاف جام جهانی که آلمان با گل هوملس به برتری رسید، در این دیدار فرانسه با 2 گل به برتری رسید. ابتدا اولیویه ژیرو موفق شد برای تیمش گلزنی کند و در ادامه این ژیگناچ بود که گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا ایندیدار با برتری 2 بر صفر فرانسه به پایان برسد تا نتایج نه چندان خوب ژرمن ها بعد از جام جهانی ادامه داشته باشد.

تابلوی نتایج

قطر یک – هلند 2

لوکزامبورگ یک – یونان صفر

جمهوری چک 4 – صربستان یک

بلژیک 3 – ایتالیا یک

ایرلند شمالی یک – لتونی صفر

لهستان 4 – ایسلند 2

انگلیس صفر – اسپانیا 2

ولز 2 – هلند 3

اسلواکی 3 – سوئیس 2

فرانسه 2 – آلمان صفر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
هلند در یک شب هم با قطر بازی داشته هم با ولز!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین