کد خبر: ۳۳۱۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

تشکیل کمیته نظارت بر برجام توسط دولت

معاون رئیس جمهور در اهواز گفت: کمیته نظارت بر اجرای برجام توسط دولت تشکیل شده است و چنان‌چه طرف مقابل بدعهدی کند ما نیز مقابله به مثل می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : معاون رئیس جمهور در اهواز گفت: کمیته نظارت بر اجرای برجام توسط دولت تشکیل شده است و چنان‌چه طرف مقابل بدعهدی کند ما نیز مقابله به مثل می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه در استانداری خوزستان شرکت کرد.

نوبخت اظهار داشت: کشورهای غربی که روزی قصد استفاده از گروه‌های تروریستی برای پیاده کردن اهداف خود در منطقه را داشتند، اکنون این گروه‌های تروریستی گریبان خود آن‌ها را گرفته است و برای آنان چالش‌های امنیتی جدی ایجاد کرده است.

وی افزود: اقدامات تروریستی را در هر نقطه جهان محکوم می‌کنیم و به دولت و مردم کشورهای فرانسه و لبنان تسلیت می‌گوییم و جهت مبارزه با تروریسم جمهوری اسلامی ایران از تمام توان خود استفاده می‌کند.

معاون رئیس جمهور گفت: کمیته نظارت بر اجرای برجام توسط دولت تشکیل شده است و چنانچه طرف مقابل بدعهدی کند ما نیز مقابله به مثل می‌کنیم.

وی درباره سرنوشت یارانه‌ها، عنوان کرد: یارانه بیش‌از 2میلیون نفر تا کنون قطع شده است و وزارت رفاه نیز برای شناسایی و قطع یارانه پردرآمدها به زودی اقدام می‌کند.

نوبخت درباره اعطا، وام خرید خودرو، اظهار داشت: این بسته رفاهی نبوده بلکه صرفا برای تحریک بازار جهت خرید خودرو انجام شده است و مقایسه آن با وام‌های رفاهی نظیر ازدواج صحیح نیست و وام‌های رفاهی در جای خود در حال پرداخت است.

وی درباره رشد اقتصادی کشور، افزود: رشد اقتصادی امسال مثبت یک درصد بوده که متاسفانه نسبت به سال گذشته واحد کاهش یافته است.

سخنگوی دولت عنوان کرد: البته این رشد اقتصادی نسبت به سال‌های 1391 و 1392 که رشد منفی اقتصاد کشور داشته مناسب است و جهت افزایش رشد اقتصادی برنامه‌های خوبی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد.

نوبخت اظهار داشت: همچنین از اول فروردین سال 1395نیز برنامه ششم توسعه با توجه به اجرای برجام و برنامه‌های دولت انجام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین