کد خبر: ۳۳۱۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

ادعای بمب‌گذاری، هواپیمای عازم مصر را در بلغارستان به زمین نشاند

یک فروند هواپیمای مسافربری که از لهستان عازم مصر بود به دلیل ادعای وجود بمب در هواپیما از سوی یکی از مسافران، در بلغارستان به طور اضطراری بر زمین نشست.
آفتاب‌‌نیوز :
این جت مسافربری که از 'ورشو'، پایتخت لهستان عازم شهر 'هرقده' در مصر بود، بعد از اینکه یکی از مسافران اعلام کرد بمبی در هواپیما کار گذاشته شده است، در شهر ساحلی 'بورگاس' در بلغارستان به طور اضطراری بر زمین نشست.'

تلویزیون 'نوا تی وی' بلغارستان در این خصوص اعلام کرد که یک مسافر 64 ساله ادعای وجود بمب در هواپیما را مطرح کرده و مقامات امنیتی در حال بازجویی از وی هستند.

حملات تروریستی جمعه شب گذشته در پاریس موجی از وحشت را در فرانسه و اروپا ایجاد کرده و خبرگزاری ها تاکنون چندین خبر مشابه را درباره ادعای وجود بمب در جت های مسافری از سوی مسافران منتشر کرده اند.

به گزارش  خبرگزاری روسی 'اسپوتنیک'،روز 23 آبان ماه نیز پلیس مرزی هلند اعلام کرد یک فروند هواپیمای مسافربری هلندی - فرانسوی که عازم فرانسه بود، روز شنبه در پی دریافت پیام تهدیدآمیز در فرودگاه «شیفول» شهر آمستردام فرود اضطراری کرد.

27 آبان ماه نیز دو فروند هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی 'ایرفرانس' که از آمریکا عازم پاریس بودند، به دلیل امنیتی و تهدید به بمب گذاری تغییر مسیر دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین