کد خبر: ۳۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
فرماندار قرچک:

هیاتی از استانداری تهران برای بررسی حادثه قرچک به منطقه اعزام شد

فرماندار قرچک با اشاره به تاکید استاندار تهران درپیگیری و شناسایی عاملان حادثه پنجشنبه گذشته گفت: ر این راستا هیاتی از کارشناسان استانداری تهران برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود مرسل پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این هیات صبح امروز واردقرچک شدند و با حضور در فرمانداری نسبت به بررسی گزارشات وقایع این روز اقدام کرده و مستندات موجود را مورد ارزیابی خواهند داد. 

وی تصریح کرد: با مشخص شدن نتیجه این بررسی ها اقدام قانونی در خصوص معرفی خاطیان این اتفاق به مراجع قضایی صورت خواهد گرفت. 

مرسل پور افزود: در پی دستور استاندار تهران مبنی بر پیگیری اقدام غیرقانونی در حاشیه برگزاری همایش اصلاح طلبان دشت ورامین که روز پنجشنبه بیست و هشتم آبانماه ه در قرچک روی داد کمیته پیگیری این مسئله نیز در فرمانداری قرچک تشکیل شده است. 

وی گفت: نخستین نشست مشترک اصلاح طلبان دشت ورامین (شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا) عصر پنجشنبه در حالی در قرچک برگزار شد که گروه محدودی در اعتراض به حضور یکی از مدعوین جلسه، مقابل محل برگزاری این نشست، تجمعی غیرقانونی برگزار کردند. 

براساس اعلام قبلی، قرار بود این نشست ساعت 15 روز پنجشنبه در تالار بختیاری شهر قرچک و با حضور حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان برگزار شود. 

حدود یکساعت پیش از آغاز نشست، این عده با تجمع مقابل تالار بختیاری شهر قرچک و سردادن شعارهایی، اعتراض خود را نسبت به حضور موسوی لاری در این شهرستان اعلام کردند. 

براساس این گزارش، حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری پس از گذشت حدود یک ساعت از آغاز نشست وارد شهر قرچک شد و با حضور در محل برگزاری همایش برای حاضران سخنرانی کرد. 

پیش از این وزیر کشور در پیامی به استاندار تهران خواستار بررسی موضوع شد و سیدحسین هاشمی استاندار تهران نیز با صدور دستور ویژه ای برای پیگیری اقدام غیرقانونی روی داده در حاشیه برگزاری همایش مشترک اصلاح طلبان در شهرستان قرچک، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری را مسئول رسیدگی و پیگیری سریع این حادثه کرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین