کد خبر: ۳۳۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۶
رهبر معظم انقلاب اسلامي:

نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران نماد قوت و اقتدار ملت است

آفتاب‌‌نیوز : در ابتداي اين مراسم فرمانده كل قوا ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهدا از يگان‌هاي حاضر در ميدان سان ديدند. 

حضرت آيت الله خامنه‌اي در اين مراسم نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را نماد قوت و اقتدار ملت دانستند و با تأكيد بر اين كه امروز حضور در نيروهاي مسلح يك افتخار است،خاطرنشان كردند:نيروهاي مسلح كشور سربازان آرمان هاي بلند انساني هستند،زيرا علاوه بر وظيفه دفاع از سرزمين خود،دفاع از آرمان هاي انساني و شرف و كرامت انسانيت نيز از وظايف مهم آنان است. 

ايشان با اشاره به تهديد ملت‌هاي دنيا از جانب نظام سلطه به سركردگي امريكا تأكيد كردند:در چنين شرايطي ملتها هيچ راهي جز قوي شدن،توكل بر خدا،اعتماد به نفس و اتكا به نيروهاي ذاتي خود ندارند. 

حضرت آيت الله خامنه‌اي قوي شدن در ابعاد اقتصادي،علمي و سياسي را لازمه قوي شدن ملتها دانستند و با تأكيد بر اين كه تقويت بنيه نظامي و دفاعي يكي از مهمترين نيازهاي ملتها در شرايط كنوني است،افزودند:آمادگي نيروهاي مسلح و حضور مقتدرانه آن در كنار ملت،مايه اعتماد ملي و آرامش دلها است.
فرمانده كل قوا آموزش نظامي،حفظ انضباط،تقويت ايمان و اراده و رعايت اخلاق اسلامي را از مهمترين وظايف نيروهاي مسلح برشمردند و بر لزوم همكاري صميمانه نيروها و سازمان‌هاي مختلف نظامي و انتظامي و استفاده از تجارب يكديگر تأكيد كردند. 

در اين مراسم سرتيپ پوردستان رئيس دانشگاه افسري امام علي گزارشي از برگزاري سومين دوره آموزش رزم مقدماتي مشترك دانشجويان دانشگاه هاي افسري ارتش ارائه كرد. 

همچنين تعدادي از جانبازان، آزادگان و خانواده‌هاي شهدا و اساتيد و دانشجويان جوايز و سردوشي خود را از دست فرمانده كل قوا دريافت كردند. 

در پايان اين مراسم،ضمن اجراي عمليات رزمي يگان‌هاي حاضر در ميدان از مقابل فرمانده كل قوا رژه رفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین