کد خبر: ۳۳۳۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

اعطای 650 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها در سال‌ جاری

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهد تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید در سال 94 گفت: تعهدات این صندوق در سال‌جاری یک‌هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون 650 میلیارد تومان آن در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا کاتب در همایش تعاونگران شهرستان گرمسار که با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: تعاون‌گران باید با ارائه طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود در صدد جذب مابقی اعتبارات نیز باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی‌ها می‌تواند برای این بخش نجات‌بخش باشد.

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس گفت: باید منابع تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار تعاونی‌ها قرار داد تا با اجرای طرح‌های خود بتوانند گره اشتغال را باز کنند.

وی تصریح کرد: در سفر معاون وزیر کار به شهرستان گرمسار مجوز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به 50 طرح تعاونی در شهرستان‌های آرادان و گرمسار اخذ شد.

کاتب اظهار داشت: با توجه به شرایط سختی که کشور با آن روبرو است و سه بحران اساسی کم‌آبی ، رکود و بیکاری در جامعه تعاونی‌ها می‌توانند با اجرای طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود برای اشتغال در جامعه گره‌گشا باشند.

وی ادامه داد: اشتغال باید هم از شیوه اشتغال‌های عمومی و هم اشتغال‌های خرد و کلان مورد بررسی و پردازش قرار گیرد وگرنه کشور از این حوزه آسیب خوهد دید.

رئیس فراکسیون حمایت از اشتغال و تولید مجلس با اشاره به تعهد تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی و امید در سال 94 گفت: تعهدات این صندوق در سال‌جاری هزار میلیارد تومان است که تا کنون 650 میلیارد تومان آن در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته است .

وی ادامه داد: تعاونگران باید با ارائه طرح‌ها و گسترش فعالیت‌های خود در صدد جذب مابقی اعتبارات نیز باشند.

نماینده گرمسار و آرادان، خطاب به مسئولان و تعاونگران گفت: در شرایط فعلی با همفکری و هم اندیشی برای اشتغال می‌توان برای مشکلات پیش‌روی کشور چاره‌جویی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین