کد خبر: ۳۳۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۴۵

پاچه‌خواري ضرغامی !

آفتاب‌‌نیوز : ضرغامي در اين گفت‌وگوها مورد عنايت «جانثار» و «بگوري» قرار گرفت و آنان از خود «پاچه‌خواري و شعر در وركردند».
جانثار گفت: «ضرغامي به شهر برره خوش آمدي ... ما همه از خود پاچه‌خواري دروكنيم »
بگوري هم ادامه داد:
« شب‌يلدا بشد عزت ويومد/ براي مفلسان رحمت ويومد
چنان پيچيده عطر پاچه‌خواري / توگويي هيات دولت ويومد
برم قربون جيب پرزپولش/ اگر هم پول هم وده لذت ويومد»
و در آخر خطاب به ضرغامي گفت: «خوبيد»
در اين ديدار مرتضي ميرباقري ـ معاون سيما ـ و پورمحمدي ـ مدير شبكه سوم سيماـ ، رييس صداوسيما را همراهي مي‌كردند.
به گزارش ايسنا، رييس سازمان صداوسيما اين سريال را حاوي پيام‌هاي اخلاقي، اجتماعي و سياسي دانست و به آسيب شناسي اين مجموعه از سوي كارشناسان اشاره كرد و گفت: در مجموع 100 نكته از اين سريال تهيه شده كه 50 نكته ي آن نقاط مثبت و 50 نكته ي ديگر آن نقاط منفي بوده است.
ضرغامي به جلسات متعدد با كارگردان، تهيه‌كننده و نويسندگان اين سريال اشاره كرد و گفت: از نقدهاي انجام و تذكرات داده شده و هدايت اين مجموعه سپاسگذاريم.
وي همچنين در جمع سازندگان سريال «شب‌هاي برره» گفت: طنز اين امكان را به انسان مي‌دهد تا مهمترين نقدهاي اجتماعي و توصيه‌ها را با زباني شيرين مطرح كند.
رييس سازمان صدا و سيما، طنز را از ضرورت‌هاي جامعه و عاملي مهم براي ايجاد انبساط در روابط اجتماعي دانست و گفت: طنز موجب مي‌شود تا مردم خستگي و فشارهاي اجتماعي را تحمل كنند و بتوانند با انرژي مضاعف وظايف خود را به انجام برسانند.
ضرغامي تهيه مجموعه‌هاي 90 قسمتي را از جمله برنامه‌سازي‌هاي پيچيده و مشكل دانست و خاطرنشان كرد: با وجود كمبود امكانات و سنگيني اين كار، سازندگان اين مجموعه درگذشته و در اين سريال نشان دادند كه مخاطب را به خوبي مي‌شناسند و مطابق ذائقه و سليقه مشكل پسند آنان كار مي‌كنند.
وي فراگيري اين مجموعه و جلب مخاطب از ميان قشرهاي مختلف مردم بسيار را جالب توجه دانست و گفت: من شاهد بوده‌ام كه حتي بسياري از مقامات براي رساندن مقصود خود در جلسات داخلي از تكيه كلام‌هاي اين سريال استفاده مي‌كنند.
ضرغامي در پايان، نقدهاي مختلفي را كه درباره اين مجموعه مطرح مي‌شود نشانه اقبال مردم به اين مجموعه دانست و گفت: اين نقدها در بسياري از موارد توانسته است گروه و رسانه را براي رفع اشكالات اين مجموعه و تلاش براي بهتر شدن آن ياري كند و اين نقدها را بايد به فال نيك گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین