کد خبر: ۳۳۴۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

وقتی توشیرو میفونه پیشنهاد بازی در «جنگ ستارگان» را رد کرد

بر اساس گفته‌های دختر توشیرو میفونه، این بازیگر پیشنهاد بازی در فیلم «جنگ ستارگان» به کارگردانی جرج لوکاس را نپذیرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
میکا میفونه دختر هنرپیشه‌ی سرشناس سینمای ژاپن توشیرو میفونه در یک مصاحبه اعلام کرد که پدرش پیشنهاد بازی در فیلم «جنگ ستارگان» را رد کرده است. از قرار معلوم جرج لوکاس خواستار بازی میفونه در «جنگ ستارگان» بوده است، اما در نهایت نمی‌تواند با ستاره‌ی «راشومون» و «هفت سامورایی» برای بازی در این فیلم به توافق برسد.

میکا میفونه در این باره گفت : «من از پدرم شنیدم که به او پیشنهاد شده بود نقش اوبی-وان کنوبی را در فیلم «جنگ ستارگان» بازی کند. اما او نگران این بود که بازی در این نقش ممکن است از ارزش تصویر یک سامورایی بکاهد.»

او در ادامه با اشاره به نقش غرور سامورایی پدرش در رد این پیشنهاد اضافه کرد : «در آن دوران فیلم‌های علمی تخیلی از ارزش پائینی برخوردار بودند. زیرا هنوز تکنولوژی جلوه‌های ویژه پیشرفت چندانی نکرده بود. بنابراین سازندگان فیلم برای بازی نقش دارت ویدر که نقاب برچهره دارد با او وارد مذاکره شدند، اما در نهایت میفونه این نقش را نیز رد کرد.»

البته میفونه تنها بازیگری نیست که بازی در یکی از مشهورترین فیلم‌های تاریخ سینما را رد کرده است. ال پاچینو، جک نیکلسون، رابرت دنیرو و برت رینولدز از بزرگانی هستند که پیشنهاد بازی در «جنگ ستارگان» را نپذیرفته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، توشیرو میفونه از بزرگان سینمای ژاپن به شمار می‌رود و در طول دوران کاری خود در بیش از 160 فیلم نقش‌آفرینی کرده است. او در فیلم‌های زیادی از کارگردان مطرح ژاپنی آکیرا کوروساوا بازی کرده است.

منبع : گاردین / 4 دسامبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین