کد خبر: ۳۳۵۴۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

بازار پاییز مسکن چگونه بود؟

برخی مشاوران املاک تهران، وضعیت مسکن در فصل پاییز را شرح دادند.
آفتاب‌‌نیوز : اقتصادنیوز نوشت: بعد از اتمام فصل تابستان، بسیاری از پیش‌بینی‌ها به این صورت بود که نیمه دوم سال، بازار مسکن بهتری را تجربه خواهیم کرد، حال که تقریباً نیمی از این نیمه گذشته است و  فصل پاییز رو به اتمام است، می‌خواهیم بدانیم به طور کلی بازار مسکن در پاییز چگونه گذشت؟ آیا بازار مسکن تغییری هم کرد؟ برخی از مشاوران املاک به این سوال پاسخ داده‌اند.
 
یک مشاوران املاک گفت: در نیمه دوم سال، پیش‌بینی‌ها به این سو می‌رفت که بازار کمی رونق پیدا کند، اما این رونق بسیار ناچیز بود و در حدی نبود که در بازار مسکن دیده شود، البته میزان خرید و فروش ملک کلنگی در این فصل بیشتر شد و این نشان‌دهنده این است که سازندگان کمی به بازار امیدوار شده‌اند و به امید خدا بازار بهتر خواهد شد.
 
مشاور املاک دیگری بیان کرد: قیمت‌ها تغییر خاصی نکرده، اما وامی که برای خرید مسکن به جانبازان دادند، تاثیرات مثبتی در بازار ایجاد کرده و این وام باعث شده که در فصل پاییز وضعیت خرید و فروش مسکن کمی رونق پیدا کند.
 
یکی دیگر از مشاوران بیان کرد: در فصل پاییز تغییر خاصی نه در قیمت‌ها و نه در معاملات مسکن مشاهده نشد و از نظر من به دلیل مصادف شدن ماه محرم و صفر با فصل پاییز، نتوانستیم تغییری در بازار مسکن مشاهده کنیم.
 
مشاور املاک دیگری در جنوب تهران گفت: امسال در فصل تابستان که همیشه فصل رونق گرفتن بازار مسکن است، بازار ضعیفی را تجربه کردیم، چه برسد به فصل پاییز که با ماه محرم و صفر نیز تداخل پیدا کرد و می‌توانم بگویم که از ابتدای سال تا اکنون شاید سه معامله خرید و فروش و نهایتاً 10 معامله رهن و اجاره انجام داده‌ایم و سال بسیار سختی را گذرانده‌ایم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین