کد خبر: ۳۳۵۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

بغض «ملکه رنجبر» شکست!+عکس

ملکه رنجبر گفت: یک سال است که مدام به دکتر می روم و وقتی نمی کنم که تئاتر یا فیلمی را ببینم و مطمئنم که دیگر وقت رفتنم است.
آفتاب‌‌نیوز : ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت کشورمان که مدتی اوضاع جسمانی مناسبی ندارد گفت: از تمام دنیا یک  پسر دارم که درگیر خانواده خود است که  در خارج از کشور زندگی می کرد اما به خاطر من برای همیشه به ایران آمد و در ایران برای خود شرکتی زده و مشغول به کار است.

به گزارش میزان، بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» در ادامه بیان کرد: توان هیچ کاری را ندارم و  دائما در تخت خوابیده ام  و در این مدت بیماری محمدباقر قالیباف خیلی به من محبت کرده است زیرا که من در زمان جوانی کارمند شهرداری بودم و بازنشسته آن هستم.

بغض ملکه رنجبر شکست

وی تصریح کرد: هنرمندان قدیمی نیز به من لطف داشته اند  و به عیادت من آمده اند اما انگار بازیگران جدید من را نمی شناسند و نمی دانند که ما چه زحمت هایی را کشیده ایم که هنر ایران امروز به اینجا رسیده است.
 
وی افزود: وضعیت امروز سینما طوری شده است که فقط با پارتی می شود در آن موفق بود و مثل قدیم ها نیست که حتما باید نهایت تلاش خود را بکنی تا بتوانی وارد سینما شوی و امروز هر کس که از خانه خود قهر می کند بازیگر می شود و اوضاع طوری شده است که اصلا نمی شود از آن چیزی گفت.

ملکه رنجبر در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب برمی گشت آیا باز هم بازیگر می شد یا نه گفت: پدرم کتاب بازیگر دارد و از وزارت ارشاد مجوز چاپ آن را گرفته بود و طبق اسنادی که دارم بنیانگذار تئاتر در بندر انزلی پدر من بود و این شغل در خانواده ما ریشه ای است، پدر من یک مهاجر قفقازی بود که از قفقاز تئاتر را به ایران آورد و در ایران ماندگار شد و همه خواهرها و مادرم را به صحنه تئاتر آورد ، بهتر است اینگونه بگویم که من در یک خانواده هنری بزرگ شدم و غیر از هنر کار دیگری نمی کردم.

بازیگر پیشکسوت سینما با بغض در پایان گفت: یک سال است که مدام به دکتر می روم و وقتی نمی کنم که تئاتر یا فیلمی را ببینم و مطمئنم که دیگر وقت رفتنم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین