کد خبر: ۳۳۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

2 مازندرانی فاجعه منا هنوز مفقود هستند

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: هنوز از سرنوشت دو مازندرانی مفقود شده در فاجعه منا خبری نیست.
آفتاب‌‌نیوز : حبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران درباره مفقودین حادثه منا گفت: از 6 نفر از مفقودین مازندرانی در حادثه منا، 4 نفر در مکه دفن شده بودند که شناسایی شدند، ولی هنوز جستجو برای یافتن اجساد 2 تن از مفقودین این حادثه ادامه داد.

وی ادامه داد: هنوز از سرنوشت دو مفقود دیگر یعنی آقایان محمدعلی بدیعی و علی‌اصغر ایزدی مقدم اطلاعی در دست نیست و اجساد آنان نیز شناسایی نشده است.

مدیرکل حج و زیارت استان مازندران گفت: خانواده سه تن از این جان باختگان که در مکه مدفون شده‌اند به مکه اعزام شده‌اند و محل دفن نیز به اطلاع آنان رسیده است.

وی با تاکید بر این‌که مکه بهترین و مقدس‌ترین مکان برای تدفین اموات است و برخی از خانواده‌ها رضایت خود را با مدفن ماندن اجساد این فاجعه در مکه موافقت کرده‌اند، گفت: پیکر آقای عباس جعفریان که مدیر کاروان قائم‌شهر بوده است با وصیت خودش در شهر مکه دفن شده بود، ولی بعدا به کشور بازگردانده شد.

ساداتی درباره پرداخت غرامت نیز گفت: سازمان حج و زیارت پیگیر دریافت غرامت از کشور عربستان است و بیمه ایران نیز در حال پرداخت مبالغ بیمه جان‌باختگان فاجعه منا به خانواده‌هایشان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین