کد خبر: ۳۳۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

6 سال پس از مناظره احمدی‌نژاد با کروبی/شهرام جزایری: پیغام دادم که کروبی درباره 300 میلیون چه بگوید

برخی دیالوگ ها در مناظره های انتخاباتی سال 88 در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دهم، در حافظه تاریخی مردم به یاد مانده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 يکي از آنها، ماجراي 300 ميليون توماني بود که محمود احمدي نژاد در مناظره با حجت الاسلام مهدي کروبي از آن ياد کرد و خطاب به او پرسيد: ماجراي آن پولي که از آقاي جزايري گرفتيد چه بود؟

شهرام جزايري که آن زمان در حال طي دوره محکوميت 13 ساله اش بود؛ در گفت و گو با خبرآنلاين، ماجراي پولي که به حجت الاسلام مهدي کروبي در کسوت رئيس وقت مجلس ششم، داده بود را شرح داد.

او گفت: آقاي کروبي مرد خوش طينتي بود و هر کسي را که براي دريافت وام به من معرفي مي کرد، پس ازتحقيق به فرد مستحق پول مي دادم.

به گزارش خبرآنلاين،جزايري با بيان اينکه جمع مبالغي که در سرفصل اينگونه موارد خيريه مرتبط با نامه هاي به نام آقاي کروبي كه به افراد داده ام، خيلي بيش از اين مبالغ ست، ادامه داد: الحمدالله آقاي کروبي که خودش وضعش خوب بود و نيازي به اين پولها نداشت.

او با يادآوري اينکه «در زندان به نقل از برخي ازنزديكان آقاي احمدي نژاد به من خبر رسيد که ايشان قصد دارد در مناظره با کروبي، سؤال كند ماجراي سيصدميليون شهرام جزايري چيست ؟»، تصريح کرد: من هم گفتم که اگر چنين بحثي مطرح شد، حتما در پاسخ بگويند که بنا به حکم بالاترين مرجع قضايي يعني ديوان عالي کشور، اولا شهرام جزايري هيچ يك ازاموال دولتي وغيره را تضييع نكرده لذا پول اين آدم سالم بوده و گرفتن و دادنش به نيازمندان هيچ مشکلي نداشته است، آقاي كروبي هم واسطه بوده براي کار خير. ثانيا ليست افرادي كه اين پولها را دريافت كرده بودند را به ايشان دادم.

اما جزايري معتقد است که کروبي در آن مناظره ازاين موضوع درست و مناسب دفاع نكرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین