کد خبر: ۳۳۷۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

پاسخ به ابهامات سریال «معمای شاه»

پس از آغاز پخش سریال تلویزیونی «معمای شاه»، حجم زیادی از سوالات‌ و ابهامات برای بینندگان این سریال به وجود آمد که تاکنون به برخی از آنها به صورت کلی در برنامه «شب‌های تاریخ» پاسخ داده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سازندگان سریال تاریخی«معمای شاه» تصمیم گرفته‌اند به منظور پاسخگویی به سوالات جزئی مخاطبان نیز به تفکیک پاسخ دهند.

تاکنون شش هفته از پخش معمای شاه می‌گذرد و برنامه «شب‌های تاریخ» با حضور اساتید رشته تاریخ، دانشجویان و علاقه‌مندان به صورت کلی و آکادمیک مباحثی را درباره مقاطع تاریخی مورد اشاره سریال مطرح کرده است؛ اما برخی از بینندگان سریال ابهاماتی درباره قسمت‌های پخش شده و ماجراهای آن دارند که از این هفته پنجشنبه شب‌ها در قالب برنامه‌ای در شبکه سه سیما مورد بررسی و پاسخ‌گویی قرار خواهد گرفت.

این برنامه که به مدت 15 دقیقه پس از تکرار معمای شاه پنجشنبه شب‌ها از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، توسط خسرو معتضد تولید و ارائه می‌شود.

معتضد به همراه یک کارشناس تاریخ در دکورهای این سریال تلویزیونی در شهرک غزالی حضور پیدا می‌کنند و به ابهامات و نکات مطرح شده از سوی بینندگان پاسخ خواهد می‌دهند.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان به طرح سوال‌ها درباره وقایع تاریخی سریال «معمای شاه» و شنیدن پاسخ خسرو معتضد و یک کارشناس تاریخ دیگر می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی و صفحه رسمی اینستاگرم این سریال سوالات‌شان را مطرح کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین