کد خبر: ۳۳۷۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

ازتریبون نماز جمعه عنوان شد:کسی که عکس تلگرامش پای فلان برج آمریکاست می‌خواهد نماینده ملت شود!

امام جمعه شهرستان جهرم می‌گوید کسی که امروز عکس پروفایل تلگرام و واتس‌آپش پای برج‌های آمریکا و اروپاست حالا می‌خواهد نماینده ملت شهیدپرور شود که وزارت اطلاعات باید به این مسائل توجه داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام لطف‌الله دژکام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: شما مردم در ایران محدود نخواهید ماند ولو اینکه دشمنان پیشرفت ما را نخواهند.

وی با بیان اینکه امروز فریاد انقلاب شما از نیجریه، لبنان، کشمیر و افغانستان بلند است، گفت: این حرکت انقلابی محدود نمی‌ماند و زراعت شما در همه دنیا شاخ و بال پیدا می‌کند و ایران ام‌القرای همه امت‌های نوخاسته اسلامی می‌شود که این حمایت باعث رشد امت ما شده تا جایی که آن جوانه ضخیم شود.

امام جمعه شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما به مرحله ضخیمی رسیده‌ایم! تا جایی که آمریکا می‌گوید نمی‌شود بدون ایران درباره سوریه تصمیم گرفت در حالی که از اول اینگونه نبود. حالا نیز ما باید از این مرحله بالاتر رویم تا جایی که هیچ کس نتواند جامعه اسلامی- ایرانی ما را تهدید و تحریم کند و به ما ضرری برساند.

این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه با تأکید بر وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه وحدتی است که چشم کفار را کور می‌کند و دل خانواده شهدا را شاد خواهد کرد. این وحدت باید به طور کامل در جامعه تحقق پیدا کند. البته ما به قسمت‌هایی از این وحدت رسیده‌ایم و باید به قسمت‌های دیگری از آن نیز برسیم که دلسوزان نظام باید به این موضوع رسیدگی کنند.

وی با اشاره به شاخص‌هایی از وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: یکی از این شاخص‌ها این است که حوزه و دانشگاه نسبت به کافران سخت و شدید هستند. به طور مثال درباره برجام اگر رابطه ما با سایر کشورها بخواهد به نفوذ آنها منتهی شود همه در دانشگاه و حوزه و جامعه می‌گویند نه و این نمونه‌ای از سخت بودن با دشمنان و کافران است.

دژکام یادآور شد: شاخص دیگر این است که باید با یکدیگر مهربان باشیم، باید خودی و غیرخودی را بشناسیم. در عین حال شاخص دیگر این است که استقلال فکری در دانشگاه و حوزه باید رعایت شود و اگر این استقلال ایجاد شود کسی از بیگانه دستور نمی‌گیرد. غیرخودی کسی است که دلش برای آمدن آمریکا به کشورمان می‌تپد.

وی افزود: کسی که عکس پروفایل تلگرام و واتس‌آپش را پای فلان برج آمریکا و اروپا می‌گذارد انگار کعبه را زیارت کرده حالا می‌خواهد قیافه بگیرد و نماینده ملت شهید داده ما شود که این ملت این را نمی‌خواهد و حرکت انقلابی ما غیر از این بوده است.

امام جمعه شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: مسئولین وزارت اطلاعات باید به دقت این مسأله را بررسی کنند چرا که نظام و رهبری و مردم به ما اجازه نمی‌دهند چنین اتفاقی بیفتد و وحدت حوزه و دانشگاه باید به این مسأله توجه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: نمازجمعه نیز جلوه وحدت است و چهره‌های حوزه و دانشگاه باید در نمازهای جمعه حضور پررنگ‌تری داشته باشند و به نقش تمدن‌ساز اسلامی نماز جمعه توجه داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
5
اجازه فرمایید خود مردم تصمیم بگیرند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین