کد خبر: ۳۳۷۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

انتقاد پویول از مدافع جنجالی بارسلونا

کاپیتان پیشین بارسلونا به انتقاد از مدافع این تیم پرداخت و از او خواست دست از رفتارهای حاشیه‌ای و تحریک آمیز بردارد.
آفتاب‌‌نیوز :
جرارد پیکه با واکنش تمسخر آمیزی که بعد از حذف شدن رئال مادرید از جام حذفی اسپانیا داشت، باعث خشم مادریدی‌ها شد و واکنش بعضی از بازیکنان رئال را هم به دنبال داشت.

این برای نخستین بار نیست که پیکه وارد جنگ با بازیکنان و هواداران رئال مادرید می‌شود و به همین خاطر در بین هواداران رئال، چهره بسیار منفوری است و این به خوبی در ال کلاسیکو اخیر که با پیروزی پر گل آبی‌اناری‌ها به پایان رسید، به چشم آمد.

کارلوس پویول اما یک توصیه مهم به پیکه داشت. پویول که سابقه بازی در کنار پیکه را هم دارد، در این زمینه گفت: به نظر می‌رسد خارج از مستطیل سبز برای پیکه بسیار مهم‌تر از داخل آن است. او تنها باید به فوتبال فکر کند و از رفتارهای حاشیه‌ای خود، دست بردارد. او اگر می‌خواهد تمرکز لازم را داشته باشد و بازیکن مهم و تاثیرگذاری برای بارسلونا به حساب بیاید، نباید حاشیه‌سازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، او ادامه داد: بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا همدیگر را به خوبی می‌شناسند و رابطه خوبی باهم دارند. نباید چنین حاشیه‌سازیی‌های باعث شود تیم ملی فوتبال اسپانیا لطمه بخورد. البته اطمینان دارم اختلافات باشگاهی در عملکرد بازیکنان تاثیر نخواهد گذاشت. در سال 2011 هم با چنین مشکلی مواجه شدیم و بسیاری بر این باور بودند در یورو 2012 به مشکل برمی‌خوریم اما این‌گونه نشد و جام قهرمانی را هم بالای سر بردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین